Rockeband
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Av de i lista er vel AC/DC best.. Er forsåvidt glad i Kiss også da.
Men syns det var merkelig at ikke band som Metallica, Guns, og Iron maiden var nevnt..
Men syns det var merkelig at ikke band som Metallica, Guns, og Iron maiden var nevnt..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Guns'n'Roses ødelegges fullstendig av en arrogant, egoistisk og durekte uspiselig vokalist. Resten av bandet kan til nød gå an, men... Uansett er de aller fleste låtene deres middelmådige, og ganske like.
Maiden har noen stilige riff her og der, men stemmen til vokalisten... urk, som jeg hater den type stemme (og det er skummelt hvor utbredt det er).
Uansett, både Metallica og Maiden er vel en slags metal?
Maiden har noen stilige riff her og der, men stemmen til vokalisten... urk, som jeg hater den type stemme (og det er skummelt hvor utbredt det er).
Uansett, både Metallica og Maiden er vel en slags metal?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Du skal ikke bli for frekk i kjeften når du snakker om verdens beste rockeband! Det er ikke mange andre som har solgt ut alle billettene til en konsert på fire sekunder, som tilfeldigvis er en av bragdene til AC/DC.Akira wrote:Som alle har klart. AC/DC? PFØY, haha, lættis!
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Så hva definerer du "best" som? De beste er nødvendigvis ikke de som appellerer til flest mulig mennesker, som jo kan være idioter. Mennesker flest er jo middels, midt på treet, så hva som fenger flest blir vel ikke direkte best?hansito wrote:Du skal ikke bli for frekk i kjeften når du snakker om verdens beste rockeband! Det er ikke mange andre som har solgt ut alle billettene til en konsert på fire sekunder, som tilfeldigvis er en av bragdene til AC/DC.Akira wrote:Som alle har klart. AC/DC? PFØY, haha, lættis!
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hadde ikke lagt spesielt merke til Led Zeppelin for en stund siden, men så hørte jeg noen sanger hos en venn en gang. Og da var jeg frelst. Tok ikke lang tid før jeg hadde de tre første albumene, men det fjerde er vanskelig å finne. Jeg la også merke til at Steven i "That 80's Show" gikk ofte med Ld Zeppelin t-skjorte og pratet mye om dem. Fantastisk!
Led Zeppelin er noe av det råeste tre personer har spilt noen gang. Tre personer med så heftig musikk. Utrolig. Jeg vet at det var fire medlemmer, men vokalisten, Robert Plant, har jeg ikke regnet med. Dette siden jeg prater om å spille musikk.
Led Zeppelin er noe av det råeste tre personer har spilt noen gang. Tre personer med så heftig musikk. Utrolig. Jeg vet at det var fire medlemmer, men vokalisten, Robert Plant, har jeg ikke regnet med. Dette siden jeg prater om å spille musikk.