Bruk gummi!Loki wrote:Kva meg angår har det veldig lite med prektigheit å gjere og veldig mykje med paranoia...Kjetil wrote:Dere kan være så prektige dere bare vil, jeg tror ingen av dere. Hadde verdens vakreste kvinne ville hatt akkurat deg i senga hadde du pu.. eh, utvekslet kroppsvæsker(jeg kan ikke så mange pene ord for det...) på flekken.
Forestill deg at du er Rand...
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er då meir enn det å vere redd for. Pluss at me skulle liksom vere i Rands situasjon, han har neppe tilgang på kondomer...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Tja. Til dømes er ein veldig forsvarslaus når ein ligg naken saman med ein framand person. Før eg veit snurten av det kan eg ha fått halsen skåren over, eller bli rana, e.l. (Dette er verdas vakraste dame, så å halde hovudet kaldt i ein slik situasjon er uaktuelt. Verken eg eller Rand er "verdas vakraste mann", derimot, skjønt han er antakeleg betrakteleg nærmare enn meg (:lol:) så det går neppe begge vegar...)Kjetil wrote:Er det da virkelig det? Hva da?![]()
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Rand har jo vært borti pene damer med morderiske hensikter før, så det er ikke unaturlig hvis han er litt mistenksom, nei.
I tillegg har han nettopp forlatt jenta han har vært forelska i siden han var en liten rysspilt, så det er ikke sikkert han er i humør for sånt. Tror ikke jeg ville vært det, heller. (Bare for å gjøre posten relevant, liksom...
)
I tillegg har han nettopp forlatt jenta han har vært forelska i siden han var en liten rysspilt, så det er ikke sikkert han er i humør for sånt. Tror ikke jeg ville vært det, heller. (Bare for å gjøre posten relevant, liksom...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
For å gjøre tråden totalt urelevant igjen tar jeg opp igjen temaet "KONDOM" på nytt.
Jeg stiller meg noget tvilende til oppfinnelsen kondom på dette tidspunktet i Randland, men som terje/loki/ashie/noen nevnte så går det jo an å hoppe av i svingen. Det er jo den tredje mest ineffektive prevansjonsmekanismen. Bare slått av "Sikre perioder" og "Avholdenhet."
Oioioioioi...
Jeg stiller meg noget tvilende til oppfinnelsen kondom på dette tidspunktet i Randland, men som terje/loki/ashie/noen nevnte så går det jo an å hoppe av i svingen. Det er jo den tredje mest ineffektive prevansjonsmekanismen. Bare slått av "Sikre perioder" og "Avholdenhet."
Oioioioioi...
Urban tilværelse
hehe, du hadde latt deg lure, er jeg sikker på. Uansett, så er du vel sterkere enn henne, og er du redd for kniver sjekker du henne bare godt når du river av henne klærne.Loki wrote:Tja. Til dømes er ein veldig forsvarslaus når ein ligg naken saman med ein framand person. Før eg veit snurten av det kan eg ha fått halsen skåren over, eller bli rana, e.l. (Dette er verdas vakraste dame, så å halde hovudet kaldt i ein slik situasjon er uaktuelt. Verken eg eller Rand er "verdas vakraste mann", derimot, skjønt han er antakeleg betrakteleg nærmare enn meg (:lol:) så det går neppe begge vegar...)Kjetil wrote:Er det da virkelig det? Hva da?![]()
Men hvis du kombinerer "hoppe av i svingen" med "sikre perioder" er du like sikker som bankenCeres wrote:For å gjøre tråden totalt urelevant igjen tar jeg opp igjen temaet "KONDOM" på nytt.
Oioioioioi...
Det var forresten jeg som nevnte kondom først tenk.
Ho kan fortsatt rive over strupen min med tennene. Eg leikar ikkje paranoid, her.Kjetil wrote:hehe, du hadde latt deg lure, er jeg sikker på. Uansett, så er du vel sterkere enn henne, og er du redd for kniver sjekker du henne bare godt når du river av henne klærne.Loki wrote:Tja. Til dømes er ein veldig forsvarslaus når ein ligg naken saman med ein framand person. Før eg veit snurten av det kan eg ha fått halsen skåren over, eller bli rana, e.l. (Dette er verdas vakraste dame, så å halde hovudet kaldt i ein slik situasjon er uaktuelt. Verken eg eller Rand er "verdas vakraste mann", derimot, skjønt han er antakeleg betrakteleg nærmare enn meg (:lol:) så det går neppe begge vegar...)Kjetil wrote:Er det da virkelig det? Hva da?![]()
Ja, å kvelest i sitt eige blod er alltid ein turn-on.