Forestill deg at du er Rand...

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hva gjør du?

Tar i mot det som blir tilbudt meg
14
44%
Gjør mitt beste for å takke nei
11
34%
Blir sjokkert og skjeller henne ut som "hore"
2
6%
Later som ingenting
2
6%
Annet
3
9%

Total votes: 32

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote:
Kjetil wrote:Dere kan være så prektige dere bare vil, jeg tror ingen av dere. Hadde verdens vakreste kvinne ville hatt akkurat deg i senga hadde du pu.. eh, utvekslet kroppsvæsker(jeg kan ikke så mange pene ord for det...) på flekken.
Kva meg angår har det veldig lite med prektigheit å gjere og veldig mykje med paranoia... :lol:
Bruk gummi!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

:lol:

Er då meir enn det å vere redd for. Pluss at me skulle liksom vere i Rands situasjon, han har neppe tilgang på kondomer...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Det er bare å ta a og bli ferdig med det. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote::lol:

Er då meir enn det å vere redd for. Pluss at me skulle liksom vere i Rands situasjon, han har neppe tilgang på kondomer...

Er det da virkelig det? Hva da? :)

(ok, ikke kondomer da, hoppe av i svingen er alltid en sikker vinner.)
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

''Nei, der gjorde du det igjen, du skulle jo hoppe av i svingen!''
''Åja, jeg trodde det var neste sving jeg''
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Kanskje de har kalveskinnskondomer? :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote:Er det da virkelig det? Hva da? :)
Tja. Til dømes er ein veldig forsvarslaus når ein ligg naken saman med ein framand person. Før eg veit snurten av det kan eg ha fått halsen skåren over, eller bli rana, e.l. (Dette er verdas vakraste dame, så å halde hovudet kaldt i ein slik situasjon er uaktuelt. Verken eg eller Rand er "verdas vakraste mann", derimot, skjønt han er antakeleg betrakteleg nærmare enn meg (:lol:) så det går neppe begge vegar...)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Rand har jo vært borti pene damer med morderiske hensikter før, så det er ikke unaturlig hvis han er litt mistenksom, nei.

I tillegg har han nettopp forlatt jenta han har vært forelska i siden han var en liten rysspilt, så det er ikke sikkert han er i humør for sånt. Tror ikke jeg ville vært det, heller. (Bare for å gjøre posten relevant, liksom... :roll: )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

For å gjøre tråden totalt urelevant igjen tar jeg opp igjen temaet "KONDOM" på nytt. :lol:

Jeg stiller meg noget tvilende til oppfinnelsen kondom på dette tidspunktet i Randland, men som terje/loki/ashie/noen nevnte så går det jo an å hoppe av i svingen. Det er jo den tredje mest ineffektive prevansjonsmekanismen. Bare slått av "Sikre perioder" og "Avholdenhet."

Oioioioioi...
Urban tilværelse
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Det er nok det lureste. Dessuten har han jo nok av kvinnfolk, og det blir bare styr om det blir flere. :lol:
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote:
Tja. Til dømes er ein veldig forsvarslaus når ein ligg naken saman med ein framand person. Før eg veit snurten av det kan eg ha fått halsen skåren over, eller bli rana, e.l. (Dette er verdas vakraste dame, så å halde hovudet kaldt i ein slik situasjon er uaktuelt. Verken eg eller Rand er "verdas vakraste mann", derimot, skjønt han er antakeleg betrakteleg nærmare enn meg (:lol:) så det går neppe begge vegar...)
hehe, du hadde latt deg lure, er jeg sikker på. Uansett, så er du vel sterkere enn henne, og er du redd for kniver sjekker du henne bare godt når du river av henne klærne.
Ceres wrote:For å gjøre tråden totalt urelevant igjen tar jeg opp igjen temaet "KONDOM" på nytt.

Jeg stiller meg noget tvilende til oppfinnelsen kondom på dette tidspunktet i Randland, men som terje/loki/ashie/noen nevnte så går det jo an å hoppe av i svingen. Det er jo den tredje mest ineffektive prevansjonsmekanismen. Bare slått av "Sikre perioder" og "Avholdenhet."

Oioioioioi...
Men hvis du kombinerer "hoppe av i svingen" med "sikre perioder" er du like sikker som banken :)

Det var forresten jeg som nevnte kondom først tenk.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote:
Loki wrote:
hehe, du hadde latt deg lure, er jeg sikker på. Uansett, så er du vel sterkere enn henne, og er du redd for kniver sjekker du henne bare godt når du river av henne klærne.
Ho kan fortsatt rive over strupen min med tennene. Eg leikar ikkje paranoid, her.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det måtte ha vært litt deilig, alltid litt sexy med biting og kloring!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ja, å kvelest i sitt eige blod er alltid ein turn-on.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg har ingen tro på at ei lita søt jente hadde klart å bite over pulsåren min eller din :) Om ikke ho veier 4 ganger så mye som deg :p
Post Reply