Forestill deg at du er Rand...
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tja, kanskje ho har lange negler ho kan stikke meg i auga eller strupen med (på augene treng ho ikkje ein gong meir enn lange, tynne fingre). Kva veit eg? Det eg veit er at å sleppe ein framand person, i eit framand land, så nært inn på meg at eg ikkje har noko eg skulle sagt dersom denne plutseleg finn på å drepe meg eller liknande, det er simpelthen ikkje aktuelt. Om ho er aldri så pen.Kjetil wrote:Jeg har ingen tro på at ei lita søt jente hadde klart å bite over pulsåren min eller dinOm ikke ho veier 4 ganger så mye som deg
Men, klart, etter ein månads tid eller noko slikt, så kunne det vere eg ville byrja stole på henne, og det ville vore noko ganske anna.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
synd vi aldri får testa ut den der
jeg trenger vel ikke å si igjen at jeg nekter plent å tro på dere(bortsett fra kjetil og akira, som virker som å ha innsett fakta
). dere er tross alt gutter 
jeg trenger vel ikke å si igjen at jeg nekter plent å tro på dere(bortsett fra kjetil og akira, som virker som å ha innsett fakta
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ditto.Loki wrote:Men, klart, etter ein månads tid eller noko slikt, så kunne det vere eg ville byrja stole på henne, og det ville vore noko ganske anna.
Men dersom vi skal sette oss i "Rands situasjon" her, så lurer jeg veldig på, dere som sier dere ville tatt henne:
Ville dere virkelig hatt sex med en villt fremmed dere traff i en verden som dere bortimot var sikker på at ikke var deres egen? Hun kunne jo vært en slags alien!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
hehe, jeg hadde ikke p*** henne, det har jeg jo ikke gått med på.
men jeg tenker at vi må få prøve ut hypotesen.
Loki, du reiser ned til Kristiansand i sommer, så skal jeg få en kamerat til å kle seg ut som ei deilig jente, så kan vi se om du klarer å stå imot.-
Ville du klart å si nei til nydelige Fransesca?

men jeg tenker at vi må få prøve ut hypotesen.
Loki, du reiser ned til Kristiansand i sommer, så skal jeg få en kamerat til å kle seg ut som ei deilig jente, så kan vi se om du klarer å stå imot.-
Ville du klart å si nei til nydelige Fransesca?

O.o
Det vil ta år før eg får det bilete bort frå netthinna mi.
Traumer, mann, traumer!
*byrje leite etter telefonnummeret til ein advokat, dette blir søksmål for angrep på min mentale helse*

Det vil ta år før eg får det bilete bort frå netthinna mi.
*byrje leite etter telefonnummeret til ein advokat, dette blir søksmål for angrep på min mentale helse*
Paranoid fyrst, håplaust sexfokusert dernest.Faile wrote:dere er tross alt gutter
Last edited by Loki on Wed Mar 29, 2006 19:57, edited 1 time in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!