haha, god idê!Ceres wrote:Ja, ser man det! Jeg har blitt sitter også!
Jeg var imidlertid Aes Sedai da posten ble skrevet. Skal gå inn og redigere den straks!
(Lurer forresten på om jeg blir aes sedai igjen om ikke så alt for lenge? Er litt uklart med rangene for kvinnene enda... Kanskje jeg bare skal la redigeringa vente noen dager...)
Planer for sommeren?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
God ferie alle saman!
I dag, den 16. juni, blir eg 20 år, og eg har eksamen i medisin, andre semester. Det vil med andre ord seie at eg fra og med nå ikkje kjem til å vere så aktiv som eg har vore over dei siste par ukene lenger. No er det heimat for å starte å arbeide, og for å slappe av og njute livet.
God ferie!
I dag, den 16. juni, blir eg 20 år, og eg har eksamen i medisin, andre semester. Det vil med andre ord seie at eg fra og med nå ikkje kjem til å vere så aktiv som eg har vore over dei siste par ukene lenger. No er det heimat for å starte å arbeide, og for å slappe av og njute livet.
God ferie!
ahem
jeg lar meg ikke tråkke på av noen!
I sommer skal jeg jobbe så mye som mulig, men til høsten igjen skal jeg en liten tur til USA, nærmere bestemt Orlando, Florida. Besøke Cape Canaveral og Kennedy Space Center, blant annet
Skulle egentlig til London i sommer, men så fikk jeg tilbudet om denne turen, og det blr sikkert første og siste gang jeg drar til USA, så da takket jeg ja.
I sommer skal jeg jobbe så mye som mulig, men til høsten igjen skal jeg en liten tur til USA, nærmere bestemt Orlando, Florida. Besøke Cape Canaveral og Kennedy Space Center, blant annet
Skulle egentlig til London i sommer, men så fikk jeg tilbudet om denne turen, og det blr sikkert første og siste gang jeg drar til USA, så da takket jeg ja.
Don't Panic!
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Skal til Malta i juli med to venner, gleder meg veldig til det
Men har nettopp fått høre at det ikke er så veldig fint der ende...hm...
Jaja kjekt skal vi få det uansett! Bare synd jeg ikke har så mye penger som alle tror...eller som familien tror...mn mn
God ferie forresten:D
Jaja kjekt skal vi få det uansett! Bare synd jeg ikke har så mye penger som alle tror...eller som familien tror...mn mn
God ferie forresten:D
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
Ceres wrote:God ferie alle saman!
God ferie!
Gratulerar med dagen, lukke til med eksamen, og god sommar. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!