Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Trur ikkje det kan vere to, Nea'blis er jau den som DO utnevner som den som er nærmast han i rang. Nea'blis har ingen over seg, bortsett frå DO.
Spoiler
Ba'alzamon er det navnet Ishamael brukte på seg sjølv, og han lot alle andre tru at han var DO sjølv
Last edited by Ashaman on Thu Mar 30, 2006 15:53, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Gratulere Loki. Hvem skulle trodd at en Norrøn halvgud skulle bli Nae'blis? Uansett så har du for tøffe motstandere er jeg redd. Og ikke minst for få under deg.
Det er kanskje stygt av meg å oppfordre folk til å bli onde, men det er store forskjeller mellom lagene. Så lykke til de som vil utfordre Ceres.
Det er kanskje stygt av meg å oppfordre folk til å bli onde, men det er store forskjeller mellom lagene. Så lykke til de som vil utfordre Ceres.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Halvgud? Halvgud?! Blasfemi!
Terje, I'm back in the game.
Vel, folkens, eg trur på eit sterkt og samanknytta nettverk av mørkrefrender! Ryggdolking er eit privilegium kun dei som alt har dolka minst tre lysvandrere får nytte seg av! Dermed burde me klare ta ned deira mangetallige horder, samtidig som me ikkje går glipp av vår fantastiske "den sterkestest (på dette forumet tyder det tydelegvis den som babler mest
) rett til å overleve"-politikk som har brakt meg til toppen. 
Oppdaga nettopp at Asha'man er M'Hael (ironisk samanfall av nick og rang, forresten), så då er vel han Ceres motstykke.Simen wrote:Gratulerer ja Loki, Nae'Blis er forøvrig den øverste rangen vi har, så du er ment som motstykket til Terje, og Ceres om du vil.
Terje, I'm back in the game.
Vel, folkens, eg trur på eit sterkt og samanknytta nettverk av mørkrefrender! Ryggdolking er eit privilegium kun dei som alt har dolka minst tre lysvandrere får nytte seg av! Dermed burde me klare ta ned deira mangetallige horder, samtidig som me ikkje går glipp av vår fantastiske "den sterkestest (på dette forumet tyder det tydelegvis den som babler mest
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Hm, eg veit ikkje, men ein skulle kanskje tru du vart Dreadlord fyrst?
Aah, M'Hael er understilt Amyrlin?
Eg luktar diskrimineringssøksmål.
Aah, M'Hael er understilt Amyrlin?
Last edited by Loki on Thu Mar 30, 2006 18:50, edited 1 time in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!