Kontaktskrekken min tror jeg jeg har hatt siden barnehagen eller noe sånt, så å legge skylda på vennene mine fra ungdomsskolen blir litt drøyt. (Selv om jeg har gjort det i perioder.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Mobbet har jeg aldri blitt heller. Har alltid vært hakkekyllingen i gjengen, ettersom jeg er nokså svak, rent fysisk. Jeg kan ikke si at det plaga meg stort, uten at jeg skal skryte av at det ikke gikk inn på meg.
Kontaktskrekken min tror jeg jeg har hatt siden barnehagen eller noe sånt, så å legge skylda på vennene mine fra ungdomsskolen blir litt drøyt. (Selv om jeg har gjort det i perioder.
)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg har alltid vert redd for å bli mobbet og har vel kansje derfor ikke merket det om jeg har blitt mobbet...kan ikke huske det helt... Siden jeg har begynt på ny skole nå prøver jeg å komme overens med begge "gruppene" i klassen,(sminkegruppen og den hyggelige gruppen). Litt vanskelig siden begge disse gruppene hater hverander så sterkt..(ei jente ble slått ned)...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Jeg har aldri blitt mobbet. Aldri plaget noen fysisk. På barneskolen og tidlig på ungdomskolen var jeg kanskje med å mobbe noen, er ikke helt sikker.
I min vennegjeng har alltid språket og måten å snakke til hverandre vært hardere, og har blitt ganske tykkhudet. Kanskje jeg også i det siste har mobbet eller plaget noen fordi jeg ikke har skjønt at noen tåler mindre enn jeg og vennene mine gjør.
I min vennegjeng har alltid språket og måten å snakke til hverandre vært hardere, og har blitt ganske tykkhudet. Kanskje jeg også i det siste har mobbet eller plaget noen fordi jeg ikke har skjønt at noen tåler mindre enn jeg og vennene mine gjør.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
the black wind
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Du kan starte med å skrive "come on" før du kan la latteren komme.the black wind wrote:haha set i gang com on hehe du får meg til å leDu blir nok den neste til å smake på knyttneven min...
Og hadde ikke skadd å skrive Haha, istede for haha.
Men ikke la deg provosere jeg føler at jeg skulle ha skrevet et par sider till på engelsken min så nå føler jeg meg litt irritert.
Noe som ikke blir bedre når en person gjenntar "oki" 7 ganger.
Noe som bringer meg til å si; ta å banke han opp Black Wind.
Last edited by Wolfbrother on Fri Apr 07, 2006 22:13, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.