det tror jeg ikke det er noe poeng i å spørre jenter om. jeg deler i alle fall ikke det sysnpunktet. egentlig er de bare upraktiske. og dyre i drift (er du klar over hva en bh koster? ).
nåvel, de har jo en viss nytteverdi hvis man har behov for å innsmigre seg hos det motsatte kjønn, men likevel...
det tror jeg ikke det er noe poeng i å spørre jenter om. jeg deler i alle fall ikke det sysnpunktet. egentlig er de bare upraktiske. og dyre i drift (er du klar over hva en bh koster? ).
En femtilapp? Jenter får vel uansett undertøy til både jul og bursdag, og en BH holder jo ganske lenge, om du lærer gutten hvordan låsemekanismen virker i det minste.
Stine wrote:hæhæ, det må i tilfelle være på fretex eller noe.
og jeg tror ikke jeg har fått en bh til hverken jul eller bursdag noengang.
og hvem vil vel ha gamle, slitte bher? det er vel skikkelig turn-off?
Okda, sjekka på www.hm.com, kosta fra rundt 80 til 130. Er jo fortsatt ikke store utgiftene.
Undertøy er jo noe av det vanligste og enkeste for en mann å kjøpe til jenter som bursdagsgave eller til jul da?
Gamle slitte BH-er, tja, hvem bryr seg, skal jo bare av fortest mulig
isj.. hennes & mauritz. de kjører bare enkelte størrelser. betaler som regel 150-200 for en bh.
skulle noen andre kjøpt bh til meg, er det ytterst tvilsomt at jeg ville ha brukt den. det er en sånn ting som man (i alle fall jeg) må prøve. for små bh'er er ikke spesielt sexy.
Hvis du vet størrelsen går det vel ikke ann å kjøpe feil?
Husker jeg prøvde å gjette størrelse etter øyemål en gang. Gikk ikke fult så bra som jeg hadde tenkt.