Oversettelseskonkurransen, finale 1
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det trenger jo ikke å være en spesiell natt. Minesveiper over MSN, tilfeldig utveksling av vitser, sånt noe. 
EDIT: Men dersom noen skulle være villig til litt mer, skal ikke jeg være den som sier nei. Med mindre det er Kjetil, naturligvis.
EDIT: Men dersom noen skulle være villig til litt mer, skal ikke jeg være den som sier nei. Med mindre det er Kjetil, naturligvis.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Kunne jo hatt ei hel natt med intetsigende msn-snakk da.
Klokka er 23.58
Terje sier: hei
Gjeter sier: hei
Terje sier: ddm?
Gjeter sier: lite
Gjeter sier: u?
Terje sier: samma
Gjeter sier: ok
Terje sier: yayz0l
Terje sier: Pokker, skreiv feil!
...
...
...
...
Klokka er 05.47 og ingenting mer er sagt. Med andre ord ei typisk msn samtale.
Og nei, jeg foreslår ikke at jeg skal gi ham den natta. Det var bare et eksempel. Saken er bare den at med Terje er ei slik samtale tilnærmet umulig. Signe deg.
Det var forresten skuffende få som reagert på bavianen min.
Klokka er 23.58
Terje sier: hei
Gjeter sier: hei
Terje sier: ddm?
Gjeter sier: lite
Gjeter sier: u?
Terje sier: samma
Gjeter sier: ok
Terje sier: yayz0l
Terje sier: Pokker, skreiv feil!
...
...
...
...
Klokka er 05.47 og ingenting mer er sagt. Med andre ord ei typisk msn samtale.
Og nei, jeg foreslår ikke at jeg skal gi ham den natta. Det var bare et eksempel. Saken er bare den at med Terje er ei slik samtale tilnærmet umulig. Signe deg.
Det var forresten skuffende få som reagert på bavianen min.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Hvorfor det? Nå ble jeg litt skuffa, jeg som trodde vi var ment for hverandreTerje wrote:Det trenger jo ikke å være en spesiell natt. Minesveiper over MSN, tilfeldig utveksling av vitser, sånt noe.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Du virker hvertfall passe desp når du begynner på slik. Jeg trodde vi var skapt for hverandre. Det er desp det. Og kanskje han gjør seg kostbar også. Hvem vet.
Det heter hard to get. Hvis du ikke er en forkjøla nordmann selvfølgelig.Har du hørt om å spille hard du get?
Jada, veit at du bare provoserer, men jeg er gutt med mørkt, brunt hår. Og en anelse smart.du di blondine
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Gjør jeg? Nei så grusomt.Sauegjeteren wrote:Du virker hvertfall passe desp når du begynner på slik. Jeg trodde vi var skapt for hverandre. Det er desp det. Og kanskje han gjør seg kostbar også. Hvem vet.
Sauegutt wrote:Det heter hard to get. Hvis du ikke er en forkjøla nordmann selvfølgelig.
Trykka uheldigvis feil.
Syns du? Så fint for deg.Saugegutt wrote:Jada, veit at du bare provoserer, men jeg er gutt med mørkt, brunt hår. Og en anelse smart.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter