Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Fyrste episode i kveld, altså? Klokka elleve? Dersom eg er tilbake frå kinoen innan elleve skal eg sjå.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1274844.ece
Fy faan så kvalmt. Ei syk mor som vil finne igjen en eller annen sønn som egentlig ikke vil møte henne. Tore på Sporet er generelt dårlig og... Ja, brutalt mot noen.
Fy faan så kvalmt. Ei syk mor som vil finne igjen en eller annen sønn som egentlig ikke vil møte henne. Tore på Sporet er generelt dårlig og... Ja, brutalt mot noen.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Generelt et utrolig kjedelig og altfor sentimentalt program. Skjønner at mamma liker det, men jeg kommer aldri til å gjøre det.Sauegjeteren wrote:http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1274844.ece
Sjølve konseptet er greit nok - utførelsen er klanderverdig, men konseptet er greit nok - det er programleiaren eg ikkje taklar og får brekninger av. Trur eg aldri nokon gong har vore borti mindre karismatisk programleiar. *grøsse*
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ja, kvar til sitt, alle kan ikkje ha like utmerka smak som meg.
Hehe... Leste nettopp at det skulle lages tre sesonger til med 24. Altså et sluttresultat på åtte...
Denne sesongen sliter nok som det er. Den er grei nok altså, men ikke det helt store som skjer. Vel - det skjer jo noe hele tiden selvfølgelig, men det klarer liksom ikke å være særlig nyskapende. Hm...
Denne sesongen sliter nok som det er. Den er grei nok altså, men ikke det helt store som skjer. Vel - det skjer jo noe hele tiden selvfølgelig, men det klarer liksom ikke å være særlig nyskapende. Hm...
Urban tilværelse
Neh, eksklusivitet er ein essensiell del av min overlegenheit, om alle delte min smak ville eg som eit resultat vore mindre fantastisk.Kjetil wrote:Jepp, smaken din er nok den beste, rart at ikke alle er som deg
Vel. Et par kjente fjes blir myrdet av terrorister som så kaprer en flyplass og stejeler nervegass, som de så fordeler litt forskjellig ut over LA i et par episoder mens de prøver å komme seg ut av landet. Forsøket på å komme seg ut av landet stoppes - surprise surprise - og JB kommer stadig nærmere bakmennene, en etter en... Nye planer legges, presidenten er sentral i handlinga, JB er tilbake, CSI angripes og settes delvis ut av spill, Homeland overtar - intriger intriger - Audery Raines er fortsatt med, mistenkes for korrupsjon, tortureres litt... Etc etc...Simen wrote:Hva trues USA av denne gangen da?
Akkurat nå ser det ganske mørkt og vanskelig ut for JB. Han har et spor, men må jobbe hardt for å få det fram i dagslys...
Urban tilværelse
Det er fleire som har søkt, men eg avslår, kun eg er verdig medlemsskap.Kjetil wrote:Men er det flere enn deg som synes den er fantastisk? Er jo litt kjedelig å ha en fanklubb, så lenge det bare er et medlemNeh, eksklusivitet er ein essensiell del av min overlegenheit, om alle delte min smak ville eg som eit resultat vore mindre fantastisk.