Men for all del, det er fint med en overdrevet selvtillit og selvgodhet, jeg er utstyrt med det selv
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Neppe.Kjetil wrote:Hvem har søkt? Noen jeg kjenner til?
Vel, min er falsk, kun ein ironisk fasade som egentleg uttrykkjer min grunnleggande sjenerte og usikre personlegheit.Men for all del, det er fint med en overdrevet selvtillit og selvgodhet, jeg er utstyrt med det selv
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Siden når ble denne tråden et "Vis oss din narsissisme"-gameshow?
Uansett, et lite mellomspill for å binde sammen det foregående med trådens tema:
Demonstrasjon i enkel logikk
Tese: Jeg er en idiot.
Fakta: Bare idioter bestiller DVD-er fra andre kontinenter når de ikke har sonefri DVD-spiller.
Fakta: Jeg har ikke sonefri DVD-spiller.
Fakta: Jeg har bestilt en DVD fra et annet kontinent.
Jeg er en idiot. QED.
Uansett, DVD-en jeg bestilte var Scrubs sesong 1. Og makan! Jeg hadde helt glemt hvor ytterst genial denne seria er!
Karakterinteraksjonen, dialogen, humoren, de tidvis seriøse temaene, karakterene (eller figurene -- de er tross alt ikke så veldig tredimensjonale at det gjør noe), og sesongens siste scene! Pure genious!
Tror jeg skal se Zach Braffs mesterverk "Garden State" igjen i kveld, i et forsøk på å døyve abstinensene...
Uansett, et lite mellomspill for å binde sammen det foregående med trådens tema:
Demonstrasjon i enkel logikk
Tese: Jeg er en idiot.
Fakta: Bare idioter bestiller DVD-er fra andre kontinenter når de ikke har sonefri DVD-spiller.
Fakta: Jeg har ikke sonefri DVD-spiller.
Fakta: Jeg har bestilt en DVD fra et annet kontinent.
Jeg er en idiot. QED.
Uansett, DVD-en jeg bestilte var Scrubs sesong 1. Og makan! Jeg hadde helt glemt hvor ytterst genial denne seria er!
Karakterinteraksjonen, dialogen, humoren, de tidvis seriøse temaene, karakterene (eller figurene -- de er tross alt ikke så veldig tredimensjonale at det gjør noe), og sesongens siste scene! Pure genious!
Tror jeg skal se Zach Braffs mesterverk "Garden State" igjen i kveld, i et forsøk på å døyve abstinensene...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Figurene blir meir tredimensjonale utover i serien - sesong 3, særleg - og det er diverre noko den tapar på, spør du meg, det går utover humoren.
Scrubs må vere den einaste staden eg har opplevd at karakterutvikling har hatt negative konsekvensar.
(Forøvrig posta eg på purt samantreff ein lang vevloggpost om Scrubs sesong 1-boksen i går, om du er interessert.)
(Forøvrig posta eg på purt samantreff ein lang vevloggpost om Scrubs sesong 1-boksen i går, om du er interessert.)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Nå nærmer det seg sesongavslutning på både Prison Break, Lost og the O.C.
.
Prison Break:
Ny episode igjen i dag, og som alltid helt vanvittig spennende. Har tilgode å se en mindre god episode av denne serien. Leste akkurat at det blir enda en sesong, men at det ikke er sikkert den kommer til å hete Prison Break
.
Lost:
Tatt seg opp betraktelig de siste episodene, særlig episoden om Hurley på galehuset. Lenge siden jeg har gledet meg til neste Lost-episode, men nå gjør jeg virkelig det
.
The O.C.:
Sesong 3 har vært ganske laber i forhold til de to første sesongene, men siste halvdel av sesongen har det tatt seg sykt opp. Nå er the O.C. den serien jeg gleder meg mest til neste episode av. Alle episodene som omhandler College-søknadene er fantastiske.
Prison Break:
Ny episode igjen i dag, og som alltid helt vanvittig spennende. Har tilgode å se en mindre god episode av denne serien. Leste akkurat at det blir enda en sesong, men at det ikke er sikkert den kommer til å hete Prison Break
Lost:
Tatt seg opp betraktelig de siste episodene, særlig episoden om Hurley på galehuset. Lenge siden jeg har gledet meg til neste Lost-episode, men nå gjør jeg virkelig det
The O.C.:
Sesong 3 har vært ganske laber i forhold til de to første sesongene, men siste halvdel av sesongen har det tatt seg sykt opp. Nå er the O.C. den serien jeg gleder meg mest til neste episode av. Alle episodene som omhandler College-søknadene er fantastiske.
No rush. ^^
Ligg langt etter på mange tv-seriar, no, pga påskeveka og familietid. Tre episodar etter på Prison Break, tre på 24, to på Lost, to på Veronica Mars, og to på Scrubs.
Ligg langt etter på mange tv-seriar, no, pga påskeveka og familietid. Tre episodar etter på Prison Break, tre på 24, to på Lost, to på Veronica Mars, og to på Scrubs.