For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Mon Apr 17, 2006 22:11
mamma, mamma (:P), kjetil prøver å tvinge meg over til den mørke siden! *gråte stort*
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Mon Apr 17, 2006 22:12
Hæ?
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Mon Apr 17, 2006 22:13
Vel - Stine - Du er ikke den eneste han prøver seg på... Faile er også sterkt besudlet for tiden. Si fra om det er noe jeg kan gjøre for deg, Stine, men ellers.... Tror det ville vært kjekt om vi fra nå av tok slike ting på pm eller over msn!
Urban tilværelse
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Mon Apr 17, 2006 22:13
Kjetil wrote: Hæ?
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Mon Apr 17, 2006 22:16
Den mørke siden vil vinne til slutt!
Bare vent og se, fordelene ved å bli med på vår side er store. Blant annet skal vi arrangere et kakelotteri.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Mon Apr 17, 2006 22:18
Hehe.
Urban tilværelse
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Mon Apr 17, 2006 22:18
Da var Faile sikret
Men dette var da en spessiell tråd som jeg tviler på overlever lenge.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Mon Apr 17, 2006 22:19
jeg skal holde liv i den til døden skiller oss ad. (evnt noen lukker den...)
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Mon Apr 17, 2006 22:21
Nå har vi en avtale, og det er ikke utenkelig at Stine er på den mørke siden iløpet av ei uke.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Mon Apr 17, 2006 22:23
ikke si innholdet i avtalen for høyt her inne. har en følelse av at enkelte medlemmer ikke liker den helt.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Eivind
Ta’veren
Posts: 1470 Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo
Post
by Eivind » Mon Apr 17, 2006 22:23
Dette blir litt for OT for småprat. Stenges.