Film av Tidshjulet?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg tror en serie kunne blitt kjempebra=D Men film er bare bortkasta... En film vil kanskje bli bra for noen som ikke har lest boka... Men de vil aldri få ferdig alle bøkene heller... SÅ null hjelp der... En godt skrevet og planlagt serie, kunne gjort underverker for lesere... Men da må den skrives av en som virkelig liker WoT.
Men uansett har jeg min egen serie i hodet, så er enkli greit=P Det er jo de små detaljene som gjør serien til en av verdens desidert beste<3
Men uansett har jeg min egen serie i hodet, så er enkli greit=P Det er jo de små detaljene som gjør serien til en av verdens desidert beste<3
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Når Den kommunistiske revolusjon er gjennomført, Det klasseløse samfunn innført, og Folket har full kontroll over produksjonsmidlene, da!, Da mine venner, da vil alle anerkjenne Tidshjulets storhet, og med glede sette av alle nødvendige midler for å filmatisere hele serien - koste hva det koste vil, og uansett hvor mange filmer det ville bli: 1, 12, 24, 36, eller 120.
Men før? Nei takk.
Men før? Nei takk.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det blir aldri med andre ord.Terje wrote:Når Den kommunistiske revolusjon er gjennomført, Det klasseløse samfunn innført, og Folket har full kontroll over produksjonsmidlene, da!, Da mine venner, da vil alle anerkjenne Tidshjulets storhet, og med glede sette av alle nødvendige midler for å filmatisere hele serien - koste hva det koste vil, og uansett hvor mange filmer det ville bli: 1, 12, 24, 36, eller 120.
Men før? Nei takk.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
;_; Elektra!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje wrote:Dette var imidlertid ikke en slik gang, i og med at jeg tok referansa.
Sukk, ja.Gjentar atter en gang forespørselen om anskaffelse av en rotflol-smiley...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eg har heller ikkje lese teikneserien, skjønt eg har sett dei viktige rutene. (Hugsar dog ikkje kvar) Og filmscenen hugsar eg faktisk dårleg. Men begivenheita er så svær for teikneseriegeeks at eg på eit eller anna vis har klart å bli kjent med den likevel. 
Geekdom Victor!
Hehehehe, vel, den Elektra er rett nok antakeleg oppkalla etter same Elektra som den me snakkar om er oppkalla etter, men dei er nok to ulike karakterer.