Jeg synes ikke det gikk ut over slutten på sesong 4, fordi jeg likte krigen med jorda like bra som skyggekonflikten, og begge skjedde jo så og si samtidig. Så du fikk et klimaks tidlig i sesong 4, samt et i de siste episodene.Jepp, og det er interessant, men det går utover slutten på sesong 4 og sesong 5, diverre, dei burde klart å plassere klimakset tidlegare utan å gjere slutten mindre interessant av den grunn. Tolkien klarte det i LotR - "Scourging of the Shire" er omtrent det beste i heile RotK i mine auge - så det lar seg definitivt gjere å fortelje ei historie på den måten. Heldigvis er sesong 5 veldig Lando-sentrert, som jo trekkjer opp.
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Mogeleg. Eg såg som sagt heile serien meir eller mindre i strekk, så kan vere minnene om slutten av fjerde sesong og byrjinga av femte er samanblanda i hovudet mitt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Eg meinar at det er nummer seks på lista over seriar eg har sett. Som er ganske bra, eg ser altfor, altfor mykje tvseriar.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Den varierer litt - "sist sett er alltid best"-syndromet kicker litt inn - men noko slikt, antakeleg:
1. Angel
2. Buffy the Vampire Slayer
3. Blackadder
4. Firefly
5. Scrubs
6. Babylon 5
7. Veronica Mars (denne er usikker, ettersom eg kun er midt i andre sesong... og engasjementet for eit uferdig plott kan kanskje dra den meir opp enn den fortener)
8. Zorro (andre sesong dreg ein god del ned, diverre. Må dessutan innrømme at nostalgien dreg kraftig opp her)
9. M*A*S*H
10. 24
7-10 her er veldig prøvende - er evigheitar sidan eg såg M*A*S*H frå byrjing til slutt, meget mogeleg den har mange så svake episodar at den burde fjernest frå topp 10 lista. "24" føler eg at eg burde sjå omatt før eg plasserer den her, og det same gjeld "Ally McBeal" før eg føler meg sikker på at den ikkje skal plasserast her. Eg snubla over nokre repriser av den serien på tv3 ei stund før påske, og eg var mållaus over kor mykje betre enn eg meinte hugse det var. "Veronica Mars" er (forhåpentlegvis) veldig tidleg i produksjonen, og må innrømme den blir bumpa litt høgt opp på reint potensiale, men topp 10 vil den nå uansett, skjønt kanskje ikkje fullt så høgt.
Seriar eg likar meget godt men som ikkje nådde lista inkluderar "Ally McBeal", "Seinfeld", "Friends", "Monty Python's Flying Circus", "Prison Break", "Flukta frå Dyreskogen" (jepp, kvar gong eg ser gamle opptak av den serien blir eg mållaus over djupna i noko som trass alt er ein teiknefilmserie for små born), med fleire. Dersom enkelte glitrende gode enkeltepisodar skal dømmest etter blir den lista langt lengre - seriar som "Smallville", "Judging Amy", "Lost" og "Stargate SG-1" ser eg/har eg sett mykje av trass i veldig varierende kvalitet nettopp fordi dei innimellom glimrer til med episodar som er betre enn gjennomsnittsepisodar sjølv blant dei aller øverste seriane på topp-ti-lista.
Blant seriar eg ikkje har sett særleg av, men som eg mistenker eg ville likt, og som difor kanskje ville affektert topp 10-lista om eg hadde sett dei, er "Alias", "The Shield", "X-files", "Battlestar Galactica" og "Farscape", og sikkert ein del andre eg ikkje kjem på no.
1. Angel
2. Buffy the Vampire Slayer
3. Blackadder
4. Firefly
5. Scrubs
6. Babylon 5
7. Veronica Mars (denne er usikker, ettersom eg kun er midt i andre sesong... og engasjementet for eit uferdig plott kan kanskje dra den meir opp enn den fortener)
8. Zorro (andre sesong dreg ein god del ned, diverre. Må dessutan innrømme at nostalgien dreg kraftig opp her)
9. M*A*S*H
10. 24
7-10 her er veldig prøvende - er evigheitar sidan eg såg M*A*S*H frå byrjing til slutt, meget mogeleg den har mange så svake episodar at den burde fjernest frå topp 10 lista. "24" føler eg at eg burde sjå omatt før eg plasserer den her, og det same gjeld "Ally McBeal" før eg føler meg sikker på at den ikkje skal plasserast her. Eg snubla over nokre repriser av den serien på tv3 ei stund før påske, og eg var mållaus over kor mykje betre enn eg meinte hugse det var. "Veronica Mars" er (forhåpentlegvis) veldig tidleg i produksjonen, og må innrømme den blir bumpa litt høgt opp på reint potensiale, men topp 10 vil den nå uansett, skjønt kanskje ikkje fullt så høgt.
Seriar eg likar meget godt men som ikkje nådde lista inkluderar "Ally McBeal", "Seinfeld", "Friends", "Monty Python's Flying Circus", "Prison Break", "Flukta frå Dyreskogen" (jepp, kvar gong eg ser gamle opptak av den serien blir eg mållaus over djupna i noko som trass alt er ein teiknefilmserie for små born), med fleire. Dersom enkelte glitrende gode enkeltepisodar skal dømmest etter blir den lista langt lengre - seriar som "Smallville", "Judging Amy", "Lost" og "Stargate SG-1" ser eg/har eg sett mykje av trass i veldig varierende kvalitet nettopp fordi dei innimellom glimrer til med episodar som er betre enn gjennomsnittsepisodar sjølv blant dei aller øverste seriane på topp-ti-lista.
Blant seriar eg ikkje har sett særleg av, men som eg mistenker eg ville likt, og som difor kanskje ville affektert topp 10-lista om eg hadde sett dei, er "Alias", "The Shield", "X-files", "Battlestar Galactica" og "Farscape", og sikkert ein del andre eg ikkje kjem på no.
Hm, sånne program reknar eg ikkje som tv-seriar. Men av slikt ser eg på Nytt på Nytt, Typisk Norsk, Løvebakken og ein sjeldan gong innimellom eit 60 Minutes, eit Urix eller eit debattprogram eller to.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Så dokumentarprogram (litt feil uttrykk, men kom ikke på noe bedre) er ikke serier? Hvordan forklarer du det? Men siden vi først snakker om det så ser jeg på Nytt på Nytt, Løvebakken, Typisk Norsk og det som ellers går på TV da jeg er i nærheten.Loki wrote:Hm, sånne program reknar eg ikkje som tv-seriar. Men av slikt ser eg på Nytt på Nytt, Typisk Norsk, Løvebakken og ein sjeldan gong innimellom eit 60 Minutes, eit Urix eller eit debattprogram eller to.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Det er serier i den forstand at det er eit pågående program med episodar, men det er slik eg har oppfatta det eit relativt utbredt uuttalt skille mellom "tv-seriar", altså seriar som har skodespelarar, tilbakevendande karakterar og/eller plott, osb, og "tv-program", som blir alt anna. Er klar over at begge begrep teknisk sett omfattar alt (eller, ok, "seriar" omfattar ikkje enkeltprogram), men det er i praksis ingen eg har møtt på som omtalar "Klassefesten" eller "Nytt på Nytt" som tv-seriar berre fordi dei er seriar som går på tv. Har høyrt ordet brukt om realityprogram innimellom, dog, men sjølv forsøker eg unngå det der òg for å halde orden i begrepsapparatet mitt.
Men, såklart, det kan vere ei slags semi-lokal eller innbilt greie, den adskillinga, eg har berre aldri støtt på nokon som tenkjer på dokumentarprogram, humorprogram, gameshows og sportssendingar som "tv-seriar" før.
Men, såklart, det kan vere ei slags semi-lokal eller innbilt greie, den adskillinga, eg har berre aldri støtt på nokon som tenkjer på dokumentarprogram, humorprogram, gameshows og sportssendingar som "tv-seriar" før.