Vi har gleden av å meddele at både kvaliteten og kvantiteten på Tidshjulet.net sine WoT-artikler økte betraktelig i dag.
Som annonsert forrige uke, har Incanus takket ja til å være skribent for Tidshjulet.net, og nå kommer resultatene på løpende bånd!
Ikke bare har han skrevet en flott artikkel om Legendenes alder, men han har også gjort en kjempejobb med artikler om alle de 13 Fortapte!
Artiklene er skrevet uten spoilere, og kan derfor leses av alle, uansett hvor man er i bøkene!
Her er linker til alle artiklene Incanus har skrevet:
Legendenes alder
Generelt om de Fortapte
Aginor
Asmodean
Balthamel
Bel'al
Demandred
Graendal
Ishamael
Lanfear
Mesaana
Moghedien
Rahvin
Sammael
Semirhage
Det er bare å kose seg!
Artikler om de Fortapte og Legendenes Alder!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Artikler om de Fortapte og Legendenes Alder!
Last edited by Stefan on Thu Dec 22, 2005 18:22, edited 1 time in total.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Grunnen til at eg ikkje tok det med er at det er ein liten spoiler, for dei som ikkje har lest stort lengre enn tEotW. Den er jo eigentleg veldig liten, so Ba'alzamon kunne kanskje vore med og...
Encyclopaedia WoT er kjekk å ha: Såg litt på det, og det fyrste store hintet kjem i kap. 14 av tEotW, då Ba'alzamon seier "I stood by Lews Therin Kinslayers's shoulder when he did the deed that named him."
Encyclopaedia WoT er kjekk å ha: Såg litt på det, og det fyrste store hintet kjem i kap. 14 av tEotW, då Ba'alzamon seier "I stood by Lews Therin Kinslayers's shoulder when he did the deed that named him."
-
Damien Frost
- Sitter

Re: Artikler om de Fortapte og Legendenes Alder!
Stefan wrote:Artiklene er skrevet uten spoilere, og kan derfor leses av alle, uansett hvor man er i bøkene!
Passe meg utmerket! Skal nok klikke meg inn å lese med en gang!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Hvis det er noen som ikke vet det(men en god del gjør vel det allerede tenket jeg), så har Dragonmount lagt ut(delvis legger ut) tegninger av alle Fortapte her. Noen som er litt kule, selv om det ikke alle som er like bra, etter min mening.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte