Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg sier at metall er den beste musikkformen å bygge aggresjon på. Men det betyr ikke at du trenger å gjøre det. Jeg kan godt bli helt vill og gal og fråde av raseri hvis jeg vil. Men det er mer behagelig å sette på favorittplata, sette seg i godstolen med en kald pils og gjerne teksten i hånda hvis jeg vil følge med. 
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Mitt alternativ nr 2 det derAkira wrote:Jeg sier at metall er den beste musikkformen å bygge aggresjon på. Men det betyr ikke at du trenger å gjøre det. Jeg kan godt bli helt vill og gal og fråde av raseri hvis jeg vil. Men det er mer behagelig å sette på favorittplata, sette seg i godstolen med en kald pils og gjerne teksten i hånda hvis jeg vil følge med.
Jeg spretter gjerne rundt med luftgitar selv jeg altså. Til AC/DC. Og atter andre ganger sitter jeg helt rolig og lar musikken synke inn, får en litt deppa følelse (hells bells) og ikke så lenge etter er jeg fullstendig inne i musikken. Nesten hvertfall.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Bygge opp aggresjon på metal?
Kunne aldri falle meg inn, i og med at tekstene til de aller fleste metalbandene jeg har hørt ikke akkurat er stoff som skaper sinne.
Da velger jeg heller illsint dirt punk eller Rage Against the Machine.
Kunne aldri falle meg inn, i og med at tekstene til de aller fleste metalbandene jeg har hørt ikke akkurat er stoff som skaper sinne.
Da velger jeg heller illsint dirt punk eller Rage Against the Machine.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det er nok en del tekster som kan få det til å koke. Tekster om død, krig, ødeleggelse, svik, hevn, undertrykking, kjærlighet som er gått til helv*** osv. Alt dette har jeg lest i metall. Ganske mye varierende greier skal jeg si deg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Vet ikke sjangeren.Det ringer en liten bjelle når jeg hører navnet, men har ikke hørt noe av dem...
Sjanger?
Tror jeg så filmen en eller annen gang men kan ikke huske noe særlig, spesielt ikke musikkener det noen som har peiling på hva den operaen heter, som spilles i flere scener i filmen "Hannibal"? jævlig fin, blei overraska siden jeg ikke akkurat er noen blodfan av opera
Last edited by aviendha on Thu Apr 27, 2006 16:34, edited 2 times in total.
Hehe, nå måtte jeg nesten le, linken din fører til stedet der du kan endre på posten din, så jeg som admin kom rett inn.
Panic! at the Disco er rock, punk-pop. Nå har jeg i det siste hørt veldig mye på Dream Theater, har kjøpt meg to album av dem. Veldig bra, spesielt sangen Another Day.
Panic! at the Disco er rock, punk-pop. Nå har jeg i det siste hørt veldig mye på Dream Theater, har kjøpt meg to album av dem. Veldig bra, spesielt sangen Another Day.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

oopsSimen wrote:Hehe, nå måtte jeg nesten le, linken din fører til stedet der du kan endre på posten din, så jeg som admin kom rett inn.
Prøv denne da http://www.purevolume.com/panicatthedisco
(ikke så flink med sånt, jeg
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

SublimtBykser wrote:Du tenker nok på "Vide cor meum" som jeg er enig i er veldig vakker.er det noen som har peiling på hva den operaen heter, som spilles i flere scener i filmen "Hannibal"? jævlig fin, blei overraska siden jeg ikke akkurat er noen blodfan av opera Smile![]()
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Den sia blei jeg for forelsket i, så utrolig deilig.Tear wrote:se her:
http://www.pandora.com
du kan skrive lage din egen radiokanal som spiller musikk du liker