Hvis jeg skulle klipt det, så må det være 5-10 millimeter oppe på hodet, og ellers kort i nakke og på sidene, også hatt voks i for å få pigg. Det har jeg hatt før. Det fins plenty av bilder med meg hvor jeg har kort hår men de er i ikke tatt med digitalkamera. Ellers har jeg hatt hanekam, sånn mohawk type, kanskje jeg skulle ta det igjen.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Hadde rimelig langt hår selv en gang i tiden, når jeg dosa det av var det i alle fall en reinkarnasjon for meg! Tre kilo lettere for nakken liksom Også så luftig a gitt
stefan_hoy wrote:Hadde rimelig langt hår selv en gang i tiden, når jeg dosa det av var det i alle fall en reinkarnasjon for meg! Tre kilo lettere for nakken liksom Også så luftig a gitt
Ja, jeg lengter litt tilbake til det.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Det jeg savner, er tida da jeg bare trengte å dra håndkleet en gang over skallen etter å ha dusja. Det er så plagsomt å være bløt i håret...
Men uansett, jeg stemte "ikke klipp deg", selv om jeg ikke har sett deg i bildetråden. Langt hår er tross alt kult, og det er døllt å bange med kort hår.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Har ikke stemt ennå, hmm, er veldig glad i håret mitt jeg selv så derfor vet jeg ikke om jeg er den riktige personen til å gi deg råd.....men det blir jo opp til deg i sluttinga ettersom det er du som skal leve med det. Lykke til i hvertfall!