Meg også. Men det har en helt natulrig forklaring. Og lenge leve de som knuser Enga.Kjetil wrote:Får en god følelse i hele kroppen når Enga taper.
Er det forresten bare jeg som ikke er ute og drikker idag? tenke seg til
Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Her er været strålende i tilegg..også vant Brann over Enga så det er full trøkk i byen. Skulle vært ute ass, men kan liksom ikke kaste bort to av landets friskeste hoder på fest hele tiden.Har det akkurat på samme måte Stafan. Uansett er været dølt her idag, så det frister ikke så mye med "tradisjonell" natt til 1. Mai feiring
Edit: Verdt biletten Terje?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nja. Kampen var ikke noe særlig, men det var ganske morsomt da Basma fikk gult kort for filming (SKANDALØST!!!!!!!!!!, forresten), og Kjernen kasta alle fotballene som hadde blitt skutt opp på tribuna i pausen (reklamegig for Coca Cola), ut på banen igjen.stefan_hoy wrote:Edit: Verdt biletten Terje?
Ellers fikk jeg se igjen hypercrush'en min fra videregående, om enn bare på avstand, ettersom hun ble trukket ut til å bli med i en konkurranse i pausa.
Men om dette var verdt 195 kroner? Nei.
Dog, Molde overraska meg, selv om de hadde tolv mann på banen, med å spille mye bedre enn jeg frykta. Og i Jan-Kjell Larsen har Norge en keeper for de neste 10 åra; han sto som en helt!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Kjempebra, Heia Brann, måtte de knuse alle.stefan_hoy wrote:Her er været strålende i tilegg..også vant Brann over Enga så det er full trøkk i byen. Skulle vært ute ass, men kan liksom ikke kaste bort to av landets friskeste hoder på fest hele tiden.Har det akkurat på samme måte Stafan. Uansett er været dølt her idag, så det frister ikke så mye med "tradisjonell" natt til 1. Mai feiring
Edit: Verdt biletten Terje?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."