Hele poenget med Pandora var vel det å kunne finne nye ting du ikke var klar over eksisterte. Da faller liksom nrj litt gjennom... Men så er du ung også, da... Hehe... *Du hører på KLEM FM!*
Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg ble ikke hekta, for å si det sånn, men jeg hører heller på den typen musikk enn på Akiras...
Hele poenget med Pandora var vel det å kunne finne nye ting du ikke var klar over eksisterte. Da faller liksom nrj litt gjennom... Men så er du ung også, da... Hehe... *Du hører på KLEM FM!*
Neida, jeg vet det er to forskjellige kanaler. (Grøss, tenk at jeg vet slikt....)

Urban tilværelse
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Mer onlinemusikk:
http://vv.uka.ru/catalog.html
De samlede verkene til Vladimir Vysotsky, russisk trubadur/visesanger og systemkritiker. Samling 11 er visttnok best.
De samlede verkene til Vladimir Vysotsky, russisk trubadur/visesanger og systemkritiker. Samling 11 er visttnok best.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Mer onlinemusikk:
Haha, du skulle vært i reklamebransjen
ikke alle kan ha samme gode smaken som vi har veit duAkira wrote:Ceres wrote:Jeg ble ikke hekta, for å si det sånn, men jeg hører heller på den typen musikk enn på Akiras...![]()
Det er en fornærmelse.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Noe hard-rock går an innimellom, når man er i humør for sånt, men sånn stort sett så mener jeg musikken skal gjøre meg glad og fornøyd med livet, og den beste måten å få det til på - etter mitt sinn - er å skape harmoni, hærlig melodier, elskbare improvisasjoner, spennende vrier og i det hele tatt nydelig musikk... Metal er artig å høre på en sjelden gang i blant. Hører gjerne på riffene, kompleksiteten i musikk, rytmefigurene og slikt. Får imidlertid ikke til å slappe av til slik musikk.
Urban tilværelse
Noen som har noen meninger om det som sannsynligvis blir årets russesang? "Boten Anna"?
Egentlig er det en parodi på trance, men tviler på så mange har fått med seg det
. Skulle ønske årets russelåt ble noe annet enn trance, for eksempel Clamour for Glamour, men det er for mye å håpe på.
Det "triste" er jo at Boten Anna blir utrolig kul i russebussringene på tryvann
!
Egentlig er det en parodi på trance, men tviler på så mange har fått med seg det
Det "triste" er jo at Boten Anna blir utrolig kul i russebussringene på tryvann
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte