Nå er det jo trance, tecno og rap som egentlig er mest bråk da. Det går en virkelig på nervene, gnager seg inn i øret, og kommer ikke ut igjen med første. Såklart det finnes mindre dårlig, mindre melodiøs metal og hardrock også, men jeg sier igjen; det er langt mer irriterendes ting.Moiraine Sedai wrote: Hører ikke på noe hardrock, metall eller annet bråk.
Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

For min del synes jeg norske rappere holder et nivå kun et lite hakk over pure nybegynnere. De er stort sett elendige. Det hellige unntak er og blir Warlocks, kanskje et par Paperboyslåter og noe Dirty Oppland.
Resten er bare innrøyka tullinger som tror de er musikalsk begavede bare fordi de røyker hasj.
Edit: med Dirty Oppland mener jeg selvfølgelig Jaa9 og onklP
Resten er bare innrøyka tullinger som tror de er musikalsk begavede bare fordi de røyker hasj.
Edit: med Dirty Oppland mener jeg selvfølgelig Jaa9 og onklP
Last edited by stefan_hoy on Sun May 07, 2006 22:57, edited 1 time in total.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

http://www.warlocks.no/
De har holdt på i 11 år, og har kommet med mye bra oppigjennom. Har ikke hørt på det nyeste selv. Mistet litt av interessen for hop hop.
De har holdt på i 11 år, og har kommet med mye bra oppigjennom. Har ikke hørt på det nyeste selv. Mistet litt av interessen for hop hop.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Ouch! Man kjenner fort igjen dem som ikke vet å ha det artig!stefan_hoy wrote:Samme her. Det jævligste bandet av alle jeg har hørt er uansett Kaizers! Et band kan ikke bli mer oppskrytt enn det! Noe så innigrønnjævelig smertefullt å høre på! Ned med Kaizers!Mistet litt av interessen for hop hop.
Urban tilværelse
HMF!!!stefan_hoy wrote:Samme her. Det jævligste bandet av alle jeg har hørt er uansett Kaizers! Et band kan ikke bli mer oppskrytt enn det! Noe så innigrønnjævelig smertefullt å høre på! Ned med Kaizers!Mistet litt av interessen for hop hop.
Kaizers er det beste bandet noensinne!!
Lenge leve Kaizers!!!!
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter