Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
I så fall er ganske mange av dine kommentarar på denne tråden heller mirakuløse. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
neh, jeg ble lei av gilmore girls. one tree hill er bare kjedelig. everwood ble sendt på så mange kanaler, at jeg etterhvert blandet det hele sammen og ikke skjønte en dritt.Ceres wrote:Jeg synes det er virkelig rart at det ikke er noen andre her som ser på serier som Gilmore Girls, One Tree Hill, Everwood, The West Wing og Grey's Anatomy...stefan_hoy wrote:Kjerringserier ass!prison break
big brother (det ER gøy)
desperate housewives
that 70's show
Her har du liste:
1. Sopranos
2. Band of Brothers
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ah, jeg skulle se Allo Allo, men glemte det, på grunn av dette elendige forumet.Simen wrote:Nå er det Allo, Allo! på nrk folkens! Det har jeg faktisk savnet.
Var det like morsomt som før? Og like repetativt? (Eller hvordan i helvete det ekle lille ordet staves.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg rakk bare de siste fem minuttene, men fikk med meg Gestapo som letet etter Madonna with the big boobs-maleriet, og masse franske løkselgere som dukket opp. Så ganske morsomt av det jeg så. Det bare plager meg litt at han hovedpersonen skjeler.Terje wrote:Ah, jeg skulle se Allo Allo, men glemte det, på grunn av dette elendige forumet.Simen wrote:Nå er det Allo, Allo! på nrk folkens! Det har jeg faktisk savnet.
Var det like morsomt som før? Og like repetativt? (Eller hvordan i helvete det ekle lille ordet staves.)
Og, "repeterende"?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Repeterende...? Ikke umulig.
Løkselgerne er forresten nedskutte britiske flygere, som har blitt forkledd av motstandsbevegelsen som typiske franskmenn. Og det er ikke "Madonna with the big boobs", men "ze painting of ze fallen Madonna wiz ze big boobies".
Løkselgerne er forresten nedskutte britiske flygere, som har blitt forkledd av motstandsbevegelsen som typiske franskmenn. Og det er ikke "Madonna with the big boobs", men "ze painting of ze fallen Madonna wiz ze big boobies".
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Da jeg gikk til butikken i går, slo følgende tankerekke ned i mitt hode:
"Hei! Du! Det er 22 episoder i en Buffy-sesong, right? Og en episode varer i 0.75 timer? Ikke sant? Og det er hele 24 timer i et døgn! Det bety, min gode venn, at du skal kunne rekke å se en sesong i løpet av et døgn! MINST en sesong!"
Så nå har jeg et prosjekt til etter eksamen.
"Hei! Du! Det er 22 episoder i en Buffy-sesong, right? Og en episode varer i 0.75 timer? Ikke sant? Og det er hele 24 timer i et døgn! Det bety, min gode venn, at du skal kunne rekke å se en sesong i løpet av et døgn! MINST en sesong!"
Så nå har jeg et prosjekt til etter eksamen.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.