Star wars

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilken Star Wars filmer er best?

Poll ended at Sat May 13, 2006 14:24

Episode I
0
No votes
Episode II
1
10%
Episode III
0
No votes
Episode IV
2
20%
Episode V
3
30%
Episode VI
4
40%

Total votes: 10

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Har ikke sett alle filmene, men er sikker på jeg har sett Ep 1, 2 og 4. Må få sett alle en gang i framtiden.

Lenge siden jeg så episode 4, men mener å huske den var ganske bra. Må se den igjen for å vurdere den skikkelig.

Episode 1 har jeg sett et par ganger, og den liker jeg kjempegodt. Lille Anakin blir spilt veldig godt. Liker det Flåklypa-lignende racerløpet veldig godt.

Episode 2 er helt forferdelig. Tror aldri jeg har ledd så mye av et seriøst filmdødsfall, som når moren til Anakin dør. Elendig skuespill av alle de fleste, særlig Hayden Christensen.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Episode 1 har jeg sett et par ganger, og den liker jeg kjempegodt. Lille Anakin blir spilt veldig godt.
Ikke enig. Denne filmen reddes bare fra bunnen pga. spesialeffektene, som var sinnsyke i sin tid, og Natalie Portman. Lille Anakin er kort sagt dårlig, sett inn en hvilken som helst unge og han ville spilt like bra. Han er et par klasser bedre enn Hayden Christensen dog. Han kunne jeg gått en høy gang!

Må være tidenes heldigste mann, ræva skuespiller som allikevel får nusse Portman. Livet er urettferdig :cry:
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Stefan wrote: Episode 2 er helt forferdelig. Tror aldri jeg har ledd så mye av et seriøst filmdødsfall, som når moren til Anakin dør. Elendig skuespill av alle de fleste, særlig Hayden Christensen.
Enig, ep 2 var jeg og så på kino da den kom, og da man ender opp med å tenke på hva som er på tv i kveld i steden for å følge handlinge, da er det ikke mye skryte av. Mitt største ankepunkt er den uhemmede bruken av spesialeffekter.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hayden Christensen er ingen glimrende skodespelar, det er eg einig i, men han er ikkje så dårleg som alle skal ha det til. Det som gjer scenene hans så frykteleg dårlege i AOTC (og i litt mindre grad i ROTS) er dei ELENDIGE replikkene. Og dei er det ikkje hans feil at han må sei.

AOTC generelt er ein grei film, i mi bok. Eg likar TPM i utgangspunktet betre, men pod-racet, særleg i den forlenga DVD-utgivelsen, er for langt og kjedsommeleg etter fyrstegongssjåinga, så det trekkjer ned, så eg ser like gjerne den eine som den andre. ROTS såg eg kun to gonger på kino, og det er byrja bli ei stund sidan, så skal vere forsiktig med uttalelser om den, men den hadde ein haug med ting eg irriterte meg over som kapittel i sagaen, og var samtidig ein av dei beste filmane i serien, sett enkeltvis og utan samanheng med resten.

Dei gamle filmane... eg føler dei er oppskrytt. For all del, god underhaldning, og eit lite hakk over episode 1 og 2 er dei nok kanskje, særleg 4 og 5 (6 halter ein del), men... tjah. Star Wars er generelt ein filmserie som er ypperleg egna for 11-15-åringer, men som kanskje har fått ein litt glorifisert og oppskrytt slitestyrke kva eit litt eldre publikum angår. :P
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ceres wrote:
Stefan wrote: Episode 2 er helt forferdelig. Tror aldri jeg har ledd så mye av et seriøst filmdødsfall, som når moren til Anakin dør. Elendig skuespill av alle de fleste, særlig Hayden Christensen.
Enig, ep 2 var jeg og så på kino da den kom, og da man ender opp med å tenke på hva som er på tv i kveld i steden for å følge handlinge, da er det ikke mye skryte av. Mitt største ankepunkt er den uhemmede bruken av spesialeffekter.
Jeg så også ep 2 på kino, men en eller annen teknisk feil oppsto midt i filmen, så fikk ikke sett den ferdig, aldri vært så lykkelig som da.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Då dreit du deg ut, sjølv om den byrjar litt dårleg så er slutten både god og stilig - mellom anna får me sjå Yoda fekte mot Dooku, filmens to soleklart mest interessante karakterar, me får sjå heile filmseriens einaste tilfelle av eit slag der mange jediriddere deltek samtidig, m.m. Generelt sett, har du fyrst investert den timen av livet ditt det tok å sjå fyrste halvpart har du verkeleg tabba deg ut om du ikkje investerte ein time til når du fyrst hadde via tid til filmen. :lol:
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote:Då dreit du deg ut, sjølv om den byrjar litt dårleg så er slutten både god og stilig - mellom anna får me sjå Yoda fekte mot Dooku, filmens to soleklart mest interessante karakterar, me får sjå heile filmseriens einaste tilfelle av eit slag der mange jediriddere deltek samtidig, m.m. Generelt sett, har du fyrst investert den timen av livet ditt det tok å sjå fyrste halvpart har du verkeleg tabba deg ut om du ikkje investerte ein time til når du fyrst hadde via tid til filmen. :lol:
Dreit meg ut? Slettes ikke, kunne gå en time før, og fikk pengene tilbake. Dessuten gikk vi heller å spiste, var mye koseligere. Var en slags dobbeldate for noen år siden.

Jedislag og yoga bryr meg egentlig der sola ikke skinner:)
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote:
Loki wrote:Då dreit du deg ut, sjølv om den byrjar litt dårleg så er slutten både god og stilig - mellom anna får me sjå Yoda fekte mot Dooku, filmens to soleklart mest interessante karakterar, me får sjå heile filmseriens einaste tilfelle av eit slag der mange jediriddere deltek samtidig, m.m. Generelt sett, har du fyrst investert den timen av livet ditt det tok å sjå fyrste halvpart har du verkeleg tabba deg ut om du ikkje investerte ein time til når du fyrst hadde via tid til filmen. :lol:
Dreit meg ut? Slettes ikke, kunne gå en time før, og fikk pengene tilbake. Dessuten gikk vi heller å spiste, var mye koseligere. Var en slags dobbeldate for noen år siden.
Vel, du dreit deg ut ved å kaste bort ein time på å sjå dårleg oppbygging til ein middelmådig/god avslutning utan å sjå avslutninga, same korleis du vrir på det. Ein ting er å ikkje sjå filmen, ein annan er å invistere tid i den og gå når den byrjar ta seg opp.
Jedislag og yoga bryr meg egentlig der sola ikke skinner:)
"Yoga"? :lol:

Og om du ikkje liker sånt, kva fanden var det som fekk deg til å gå på ein Star Wars-film i utgangspunktet? O.o Det er jo det einaste dei filmane er kjent for å ha som er av nokon som helst slags form for underhaldningsverdi.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Vel, du dreit deg ut ved å kaste bort ein time på å sjå dårleg oppbygging til ein middelmådig/god avslutning utan å sjå avslutninga, same korleis du vrir på det. Ein ting er å ikkje sjå filmen, ein annan er å invistere tid i den og gå når den byrjar ta seg opp.
Er bedre å avslutte noe som er håpløst dårlig, enn å bruke en time til, for å se noe som bare er bittelittegrann håpløst dårlig.
Cut your losses.

Og om du ikkje liker sånt, kva fanden var det som fekk deg til å gå på ein Star Wars-film i utgangspunktet? O.o Det er jo det einaste dei filmane er kjent for å ha som er av nokon som helst slags form for underhaldningsverdi.
Ikke jeg som valgte filmen, men Episode 1 var jo helt OK underholdning i det minste, 2ern var tortur.

Edit: Yoda selvsagt, hodet mitt er litt andre plasser idag, er bare gjennomført lykkelig :) Selv om jeg egentlig sitter og leser til eksamen.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote: Ikke jeg som valgte filmen, men Episode 1 var jo helt OK underholdning i det minste, 2ern var tortur.
Men, eh, kva ved episode 1 var det som var ok underhaldning? Skulle tru det var nettopp jedislag, og det er jo det du ikkje såg i 2eren... :P
Edit: Yoda selvsagt, hodet mitt er litt andre plasser idag, er bare gjennomført lykkelig :) Selv om jeg egentlig sitter og leser til eksamen.
Yay for deg, i så fall. :D
Post Reply