Hva er dere for noe?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Tja... Etter en lang vurdering er jeg nok en Aiel.. Og her ser dere hvorfor:
Hvitekapper - Nope.. Har alltid likt Moiraine veldig godt, så det er uaktuelt.
Aes sedai - Tja.. Har vel sine sider, men edene er noe jeg absolutt ville slite med. Ashamaner er kanskje hakket bedre sånn sett (spesielt siden er er mann
) men siden det faktisk ikke er et valg, gidder jeg ikke tenke så mye over det.
Mørkefrender - Jeg er alt for samvittighetsfull for å hoppe over..
Matts elsker - Dette var noe jeg egentlig ikke hadde planer om å kommentere engang, men jeg må få si at et alternativ til Matt absolutt skulle vært her!!
T/M - viser til mørkefrende-kommentaren.
Ogur... - For det første er jeg rimelig kortvokst. For det andre er nok de folka hakket mer glad i skauen enn jeg er..
Bondegutt - Altså.. Jeg er Enga-supporter. Jeg kan rett og slett ikke se på meg selv som en bonde. (Har forsåvidt også bodd i Oslo hele livet.)
Aiel - Der har du noen barske gutter! Liker måten de er på. De er rett og slett bare gjennomført kule!
Har ALDRI tenkt over det før. - Skulle gjerne lekt litt kul og si at jeg ikke gadd å bry meg om dette, men det gjør jeg altså.
Støtter spesielt stefan_hoys forslag om å få inn Moiraines massør!
Der snakker vi godjobben!
Hvitekapper - Nope.. Har alltid likt Moiraine veldig godt, så det er uaktuelt.
Aes sedai - Tja.. Har vel sine sider, men edene er noe jeg absolutt ville slite med. Ashamaner er kanskje hakket bedre sånn sett (spesielt siden er er mann
Mørkefrender - Jeg er alt for samvittighetsfull for å hoppe over..
Matts elsker - Dette var noe jeg egentlig ikke hadde planer om å kommentere engang, men jeg må få si at et alternativ til Matt absolutt skulle vært her!!
T/M - viser til mørkefrende-kommentaren.
Ogur... - For det første er jeg rimelig kortvokst. For det andre er nok de folka hakket mer glad i skauen enn jeg er..
Bondegutt - Altså.. Jeg er Enga-supporter. Jeg kan rett og slett ikke se på meg selv som en bonde. (Har forsåvidt også bodd i Oslo hele livet.)
Aiel - Der har du noen barske gutter! Liker måten de er på. De er rett og slett bare gjennomført kule!
Har ALDRI tenkt over det før. - Skulle gjerne lekt litt kul og si at jeg ikke gadd å bry meg om dette, men det gjør jeg altså.
Støtter spesielt stefan_hoys forslag om å få inn Moiraines massør!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Stine wrote:men kjetil, jeg vet jo hva yndlingsordet ditt er. nå har du jo muligheten til å få en helt egen! (mulig damen hadde blitt litt skuffet, men...)Kjetil wrote:jeg liker tissen min for godt til det tror jeg.
tror rett og slett ikke det er like spennende om jeg hadde hatt en selv. Dessuten er jeg mer attraktiv macho.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hvitekapper er fundamentalister, og fundamentalister er onde ig må dø.
Mørkefrender har jeg ikke sansen for. Ambisiøse mennesker som er villige til å gå over lik for å skaffe seg selv makt, er også onde og må dø. For ikke å snakke om at de er idioter, som tror på Løgnenes Far.
Myrdraaler og Trolloker er hele "dyreraser", så å kaste dem sammen i en og samme kategori er like talende som å slenge alle mennesker i samme bås. Nesten, i alle fall.
Men uff, jeg gidder ikke gå gjennom alle gruppene. Slå bare fast at jeg er en Ogur. Rolig, glad i bøker, glad i naturen, men dersom det blir absolutt nødvendig kan jeg bli mer voldelig. Eller noe sånt.
Mørkefrender har jeg ikke sansen for. Ambisiøse mennesker som er villige til å gå over lik for å skaffe seg selv makt, er også onde og må dø. For ikke å snakke om at de er idioter, som tror på Løgnenes Far.
Myrdraaler og Trolloker er hele "dyreraser", så å kaste dem sammen i en og samme kategori er like talende som å slenge alle mennesker i samme bås. Nesten, i alle fall.
Men uff, jeg gidder ikke gå gjennom alle gruppene. Slå bare fast at jeg er en Ogur. Rolig, glad i bøker, glad i naturen, men dersom det blir absolutt nødvendig kan jeg bli mer voldelig. Eller noe sånt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Vel, egentlig har jeg aldre tenkt over det før, men siden det oppmuntres til å tenke på det, så kan jeg vel skrive noe.
Jeg svarte orginalt nok Aes Sedai. I så fall Aes Sedai av den brune Ajah. Jeg er jordnær, glad i kunnskap og åndsvak når jeg er opptatt av noe annet.
Hvitekapper er firkanta tullinger som ikke skjønner annet enn det som skjer innenfor deres egne kretser.
Jeg kan egentlig forstå mørkefrender. De blir lovet gull og ære og slikt, og for en fattig stakkar kan jo dette være fristende. Alle andre har ingen unnskyldning.
Matts elsker ville bekymre seg over hvor han var hele tiden med tanke på den røde hånds forbund og smaken for damer. Altfor stressende for meg.
Trolloker og Myrdraaler vil jeg ikke komentere.
Ogurer er trivelige skapninger, men jeg ser ikke meg selv i dem.
Saldaeansk bondejente er ikke i nærheten av meg. Jeg er ganske rolig og innesluttet av person, og bare utadvent blant nære venner.
Aieler er jo tøffe og slikt, men de er for tøffe for meg.
Jeg svarte orginalt nok Aes Sedai. I så fall Aes Sedai av den brune Ajah. Jeg er jordnær, glad i kunnskap og åndsvak når jeg er opptatt av noe annet.
Hvitekapper er firkanta tullinger som ikke skjønner annet enn det som skjer innenfor deres egne kretser.
Jeg kan egentlig forstå mørkefrender. De blir lovet gull og ære og slikt, og for en fattig stakkar kan jo dette være fristende. Alle andre har ingen unnskyldning.
Matts elsker ville bekymre seg over hvor han var hele tiden med tanke på den røde hånds forbund og smaken for damer. Altfor stressende for meg.
Trolloker og Myrdraaler vil jeg ikke komentere.
Ogurer er trivelige skapninger, men jeg ser ikke meg selv i dem.
Saldaeansk bondejente er ikke i nærheten av meg. Jeg er ganske rolig og innesluttet av person, og bare utadvent blant nære venner.
Aieler er jo tøffe og slikt, men de er for tøffe for meg.
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

Aes Sedai
Valgte Aes Sedai...
selv om de til tider kan være irriterende...
Tror ikke jeg ville vært mindre irriterende (jeg kan virkelig være irriterende, spør lillesøsteren min
), men jeg tror jeg kunne vært mer fornuftig en mange av de...
selv om de til tider kan være irriterende...
Tror ikke jeg ville vært mindre irriterende (jeg kan virkelig være irriterende, spør lillesøsteren min