Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Var det meningen at man skulle skrive ned favorittband?
Jeg må advare om en Meget (og da sier jeg meget) variert liste:
Gåte
Katie Melua
Led Zeppelin
System Of A Down
Maria Mena (av og til)
soundtracks fra film og sånt
klassisk musikk (kommer av at jeg har spilt fiolin i 9 år)
keltisk musikk/riverdance. Mye av det er så flott å høre på!
From First To Last
+ mye mer
Jeg må advare om en Meget (og da sier jeg meget) variert liste:
Gåte
Katie Melua
Led Zeppelin
System Of A Down
Maria Mena (av og til)
soundtracks fra film og sånt
klassisk musikk (kommer av at jeg har spilt fiolin i 9 år)
keltisk musikk/riverdance. Mye av det er så flott å høre på!
From First To Last
+ mye mer
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Kommer helt an på hva slags rap det er. Som jeg så ofte sier til idioter på forumer: Å kategorisk avvise hele sjangere som verdiløst, vitner bare om dårlig utvikla sjelsevner.Lothar wrote:Rap er the shit..
Unntaket som bekrefter regelen er naturligvis trance, og lignende.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Er du totalt fraværende, så kan du ikke påstå at musikken er "gud så morro [...] å danse til i full tilstand på fest" -- for hvis du var fullstendig fraværende, ville du ikke huska dette. Hadde du vært fullstendig fraværende, ville du ha tilbrakt kvelden/natta i en grøft, hvor du spydde.
Hadde det ikke bare vært like enkelt å innrømme at du innerst inne liker trance?
Hadde det ikke bare vært like enkelt å innrømme at du innerst inne liker trance?
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Liker mye trance og lignende uavhengig av promilla jeg, men alltid moro å se folk som ikke liker det danse til det på russetreffAkira wrote:Men gud så morro det er å danse til i full tilstand på fest eller Tryvann for eksempel. Selv om det er tvilsomt.Terje wrote:Unntaket som bekrefter regelen er naturligvis trance, og lignende.
Btw, Boten Anna er ikke trance som Stefan skrev tidligere i tråden. Jeg vet ikke hvilken annen stil man skal putte den i men, dance kanskje?
Rap is the shit.. betyr vel at rap er bra. Eller har jeg glemt hele hip-hop sjargongen.Terje wrote:Kommer helt an på hva slags rap det er. Som jeg så ofte sier til idioter på forumer: Å kategorisk avvise hele sjangere som verdiløst, vitner bare om dårlig utvikla sjelsevner.Lothar wrote:Rap er the shit..
Ellers må jeg stille meg i rekken som mener at Trance ikke er musikk, for det er det da ikke.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hehehe, det er så gøy å få le av seg selv, til forandring.Kjetil wrote:Rap is the shit.. betyr vel at rap er bra. Eller har jeg glemt hele hip-hop sjargongen.Terje wrote:Kommer helt an på hva slags rap det er. Som jeg så ofte sier til idioter på forumer: Å kategorisk avvise hele sjangere som verdiløst, vitner bare om dårlig utvikla sjelsevner.Lothar wrote:Rap er the shit..
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det er alltid kjipt å oppdage at man digger en sang som man helst bør hate.
Min tilståelse i så måte er Shakira - Hips don't lie. Damn, Shakira er jo helt ute på tunet, og skal absolutt hates av en musikkjenner som meg selv. Men hips don't lie får det til min store forferdelse til å røske hardt i dansefoten.
Jeg kan skylde på at jeg var full når jeg danset til sangen, eller at det faktisk er Wyclef jeg liker, men sannheten er at jeg digger denne låta, og at den sirkulerer ofte på winampen også.
Godt å få det ut, flere som melder seg?
Min tilståelse i så måte er Shakira - Hips don't lie. Damn, Shakira er jo helt ute på tunet, og skal absolutt hates av en musikkjenner som meg selv. Men hips don't lie får det til min store forferdelse til å røske hardt i dansefoten.
Jeg kan skylde på at jeg var full når jeg danset til sangen, eller at det faktisk er Wyclef jeg liker, men sannheten er at jeg digger denne låta, og at den sirkulerer ofte på winampen også.
Godt å få det ut, flere som melder seg?
..ellers kan De kalle meg Hoy.