Hvem er vi?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Lotus? Det er MEG det.
Jeg poster når jeg brenner, når jeg ler av meg selv, når jeg ler av poenger, når jeg applauderer og når jeg har noe sakelig å si. Det siste kommer vel i skyggen av de forestående, er jeg redd.Wolfbrother wrote:
Det jeg vil frem til er, hvem er Lotus? Kan ikke huske ham...
... ellers er jeg en trivelig mann på 30, gift, to barn, bor i umiddelbar nærhet av div admins (de vet det bare ikke selv), jobber med drift og web-utvikling, liker å gå turer uten bør og drikker meg alltid ubehagelig i godt lag (behøver slettes ikke å være særs godt lag - det holder med lag egentlig)...
Jeg lover å prøve å poste mer.
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
the black wind
- Hengiven

-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg tror ikke dere var så mye her på forumet da jeg skrev det... Klart dere burde stå på lista, skal se om jeg gidder og redigere en eller annen gang i framtida...the black wind wrote:ja og hva er jeg da, en bråkete liten supergirl?
kan noen si noe om meg?
The Stavanger Supergirls.
Urban tilværelse
-
the black wind
- Hengiven

Ceres wrote:Jeg tror ikke dere var så mye her på forumet da jeg skrev det... Klart dere burde stå på lista, skal se om jeg gidder og redigere en eller annen gang i framtida...the black wind wrote:ja og hva er jeg da, en bråkete liten supergirl?
kan noen si noe om meg?
Men supergirl er vel ingen dårlig tittel det heller!
The Stavanger Supergirls.
Nei jeg mente at hva vil dere skreve om meg som person..
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg har da skrevet en del... Det er en stund siden jeg var veldig aktiv, eller, egentlig ikke så lenge. Jeg tror det skjedde noe etter at jeg fikk dataforbud... Tror jeg skjønte at jeg ikke kom til å dø hvis ikke jeg skrev noe hver dag
I hvert fall... Det hadde vært gøy å vite hva dere mente om meg!
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

yay for det.Wolfbrother wrote:Da var mysteriet om hvor RJ har funnet jentene i bøkene sine fra oppløst. Supergirls er kjenndisser.
Og Moi, som sagt synes jeg ikke dere skiller dere stort ut. Evt. gidder jeg ikke lese postene deres på grunn av at det sjelden kommer noe smart der likevel
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.