Teite/morsomme saker fra skoledagen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Hahaha! Hørtes jo ut som ei deilig ei :) Neste gang så skal du bare si det rett oppp i trynet hennes, siden det ikke gjør noen forskjell fra eller til :P
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Eirin
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirin »

Kommer ikke på noe spesielt fra ungdomskolen, men i tredje klasse hadde vi ei som mente at 8-9 årsalderen er en fin alder å lære om blomstene og biene, så hun viste oss en hjemmevideo fra da hun fikk sitt første barn :oops:

Jeg tror aldri jeg har sett noe slikt i hele mitt liv :shock:

Tror vi så temmelig rare ut, ja...
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Wow! Det hørtes kjekt ut... :lol: Ikke noe man ønsker mer enn å se slikt...

Men det er jo i og for seg en veldig naturlig ting, da, menneskefødselen. Og det er viktig med seksualundervisning i skolen.
Urban tilværelse
Eirin
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirin »

Det er jo det, men ikke for en 3-klassing som foreløpig tror at befruktning foregår omtrent slik:

Mannen plukker et frø fra en pose og putter den på kona, og vips!
Så står kona med en baby i hendene (magen er jo bare der sånn at mamman får plass til all melka :wink: )

Tror nok jeg ville gjort mye for å være foruten den opplevensen :lol:
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Helsesøsteren vår er ei rar skrue. Hun oppfordret oss til å prøve alkohol, røyking og sex bare for å få prøvd det! Sitat: "Det er bedre å prøve nå for å finne ut at det ikke er noe, enn å vente, og da holde på uhemmet!"
Skikkelig raring!
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Hørtes ikke så ille ut det. Vel bortsett fra det med å prøve ut sex da. Det burde skje da du liker den personen veldig mye, og kjenner personen.
Om du først har funnet ut at du blir å drikke kan du jo like godt lære deg å drikke kontrolert, slik at du ikke driter deg ut gang på gang senere. De fleste som prøver røyk tror jeg vil finne det idiotisk, og da ferdig med det.
Last edited by Wolfbrother on Sat May 13, 2006 15:20, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Nynaeve wrote:Helsesøsteren vår er ei rar skrue. Hun oppfordret oss til å prøve alkohol, røyking og sex bare for å få prøvd det! Sitat: "Det er bedre å prøve nå for å finne ut at det ikke er noe, enn å vente, og da holde på uhemmet!"
Skikkelig raring!
Høres ut som ei tøff skrulle det:P. Men sex er da en fin ting, man kan vel drive på med det mye?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Nynaeve wrote:Helsesøsteren vår er ei rar skrue. Hun oppfordret oss til å prøve alkohol, røyking og sex bare for å få prøvd det! Sitat: "Det er bedre å prøve nå for å finne ut at det ikke er noe, enn å vente, og da holde på uhemmet!"
Skikkelig raring!
Hvor gamle er dere?
. . .
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Det er bare det at hun sa det da vi gikk i 8. klasse....
og man behøver ikke i det hele tatt å prøve ut verken alkohol eller røyking.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Ja, hun er virkelig rar!
. . .
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Ja det er mange raringer på vår skole. Hvis du leser lenger opp har jeg skrevet om KHV-læreren vår. Men det fins maange fler!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Moiraine Sedai wrote:Ja, hun er virkelig rar!
Det er ikke rart i det hele, og store. Det er en veldig normal ting at ungdommer prøver ut ting som røyk, og alkahol.
for there you have been,
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Wolfbrother wrote:
Det er ikke rart i det hele, og store. Det er en veldig normal ting at ungdommer prøver ut ting som røyk, og alkahol.
Jepp, det er det. Og hun har et vist poeng, er man nysgjerrig på noe bør man heller prøve det i det små enn å bli ukontrolert når man først får lov. Og sex bør man vel ha nådd ett vist nivå før man begynner med. Man bør hvertfall være kjønnsmoden.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Sauegjeteren wrote:
Wolfbrother wrote:
Jepp, det er det. Og hun har et vist poeng, er man nysgjerrig på noe bør man heller prøve det i det små enn å bli ukontrolert når man først får lov. Og sex bør man vel ha nådd ett vist nivå før man begynner med. Man bør hvertfall være kjønnsmoden.
Jeg spurte moren min om det, og hun er helsesøster også. Hun sier at det er absolutt ikke det de lærer på helsesøsterutdanningen, så det må helsesøstra ha tatt ut av sitt eget hode.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Nynaeve wrote:
Sauegjeteren wrote:
Wolfbrother wrote: Det er ikke rart i det hele, og store. Det er en veldig normal ting at ungdommer prøver ut ting som røyk, og alkahol.
Jeg spurte moren min om det, og hun er helsesøster også. Hun sier at det er absolutt ikke det de lærer på helsesøsterutdanningen, så det må helsesøstra ha tatt ut av sitt eget hode.
Og hva er det de lærer av gamle damer som vil at alt skal være som slik da de var liten? "(...) og husk, ikke ha sex før på bryllups natten!"
for there you have been,
Post Reply