Potetball er da kjempegodt folkens! Hvertfall de bestemor lager! Men jeg har da spist potetball så lenge jeg kan huske jeg da.
Men når det kommer til fisk: Fyssh.. hehe. Det er kanskje ikke så ille nå som det var før da, spiser faktisk litt fisk nå. Da helst laks eller ørret.
Men jeg må da fremdeles si at jeg foretrekker fisk i bolle eller kakeformatet da..
Kjenner faktisk en som ikkje spiser fiskeboller pga konsistensen. Når man tenker over det så har de jo litt sånn "gummi"-feeling over seg.
Måtte leses den setningen noen ganger for å finne ut hva du egentligt stekte (det kunne da ikke være spyet!)... Ja jeg er treig noen ganger (em..noen?) men jeg forsto i alle fall at det ikke kunne være spyet...
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
ashaman17 wrote:har noen av dere prøvd å steke gulrøtter, dette blir faktisk svært godt, de blir litt søtere og har en bedre konsistens!!!!!!
Men de blir jo fremdeles varme! Varme gulerøtter funker ikke. Men det var jo også det jeg tenkte om ananas på pizza da, å det er jo egentli skikkeli godt!
ashaman17 wrote:har noen av dere prøvd å steke gulrøtter, dette blir faktisk svært godt, de blir litt søtere og har en bedre konsistens!!!!!!
Men de blir jo fremdeles varme! Varme gulerøtter funker ikke. Men det var jo også det jeg tenkte om ananas på pizza da, å det er jo egentli skikkeli godt!
MMMMMMMmmmmmmmmmmmm Ananas på pizza er diiiiiiiiiiiiiiigg.
Gulerøtter må være rå for å spisest ja!
Kålerabi...em kålrot? må også være rått.
Er ikke så stort fan av grønnsaker men de jeg liker må helst ver råe:P
Noe av det værste som fins av mat må være erter - fysj a meg!
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon