Grattis NORGE med en tullegrunnlov
GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Jaa, da er det 17. mai igjen da. Her ligger det an til å bli en overskyet og muligens noe regnfull dag, men jeg gleder meg. Hva har så folket tenkt å bruke dagen på? Personlig skal jeg gå i toget, helt fremst, i flaggborgen. Tror dere jeg gleder meg? Ja. Tror dere jeg driter meg ut? Nei, faktisk ikke.
Grattis NORGE med en tullegrunnlov

Grattis NORGE med en tullegrunnlov
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
Gratulerer med dagen, Norge.
Har vært en grå og duskregnete dag i Hovedstaden. Startet dagen i syvtida, frokost på fakultetet med tilhørende spilling klokka ni, deretter konverterte jeg midlertidig til slagverkgruppa da vi plutselig ikke fant vår fyllesyke skarp-slager, og spilte skarp for første gang i 17. mai toget. Vår vante gang prøvde vi å snike oss i inn i toget som går opp Karl Johan. Vi hadde mer hell i år enn i fjor, da ble vi hivd rett ut igjen. I år gikk vi et par hundre meter opp KJ før vi ble beordret bort..
Kom oss desverre ikke forbi kongen heller i år. Men det blir en utfordring for neste år.
Deretter var det pølser, is og voksenbrus på Legenes Hus.
Alt i alt har det vært en fin dag. Bare så synd vi har avlyst grillinga i kveld. Været tillater det ikke, og ingen av oss har stort nok sted å holde hele forsamlingen. Vel vel... Vi får se hva som skjer...
Har vært en grå og duskregnete dag i Hovedstaden. Startet dagen i syvtida, frokost på fakultetet med tilhørende spilling klokka ni, deretter konverterte jeg midlertidig til slagverkgruppa da vi plutselig ikke fant vår fyllesyke skarp-slager, og spilte skarp for første gang i 17. mai toget. Vår vante gang prøvde vi å snike oss i inn i toget som går opp Karl Johan. Vi hadde mer hell i år enn i fjor, da ble vi hivd rett ut igjen. I år gikk vi et par hundre meter opp KJ før vi ble beordret bort..
Deretter var det pølser, is og voksenbrus på Legenes Hus.
Alt i alt har det vært en fin dag. Bare så synd vi har avlyst grillinga i kveld. Været tillater det ikke, og ingen av oss har stort nok sted å holde hele forsamlingen. Vel vel... Vi får se hva som skjer...
Urban tilværelse
Wjuhu!
nok en deilig dag er over her i Kongsberg. la meg kort oppsummere:
1 stk trøtt meg i tog
1 stk elendig ungdomskoletale
2 stk ødelagte(blodige!!) føtter etter for små bunadsko
ubestemt mengde is!
(tre stk russekort. har alt fått av venner)
avrundet dagen med vond mat med familien, og grilling i regnet med venner
gratulerer med nok en fin 17. mai alle sammen!!!
nok en deilig dag er over her i Kongsberg. la meg kort oppsummere:
1 stk trøtt meg i tog
1 stk elendig ungdomskoletale
2 stk ødelagte(blodige!!) føtter etter for små bunadsko
ubestemt mengde is!
(tre stk russekort. har alt fått av venner)
avrundet dagen med vond mat med familien, og grilling i regnet med venner
gratulerer med nok en fin 17. mai alle sammen!!!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Dust.Sauegjeteren wrote:Grattis NORGE med en tullegrunnlov![]()
![]()
![]()
![]()
Gjør du noensinne annet?Wolfbrother wrote:Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her )
MIn 17. mai har vært grei nok. MSN med Loki til sola sto opp, opp og ned i byen for å se "folketoget", lunsj (skillingsboller) foran Nidarosdomen, i den strålende sola (
Herlig dag, godt å få slappa litt av, to dager før eksamen....
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Stine
- Den Fortapte

- Posts: 855
- Joined: Sun May 29, 2005 11:50
- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg kom hjem klokka seks på morgenen i dag, etter å ha vært ute siden firetida den 16. måtte jo nyte russetida helt til enden.
stine er sliten.
klarte faktisk å komme meg til skolen. sovnet to ganger i første økt og spydde et par ganger i løpet av andre. (gymtimer med turn fungerer dårlig i denne tilstranden).
ha friøkt nå, så jeg kjørte hjem, men jeg skal opp igjen til siste. see? jeg er en snill pike.
stine er sliten.
klarte faktisk å komme meg til skolen. sovnet to ganger i første økt og spydde et par ganger i løpet av andre. (gymtimer med turn fungerer dårlig i denne tilstranden).
ha friøkt nå, så jeg kjørte hjem, men jeg skal opp igjen til siste. see? jeg er en snill pike.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Jeg og en gjeng med andre russ kjørte fra fest til fest på natt til 17 i en tøff van. Så en gang på morgenkvisten dro vi på vekking rundt om i diverse nabolag, for så rundt 6 spise russefrokost hos han ene. Også døgna jeg seff. Dro hjem like etterpå, sov til 1. Åt familiefrokost, dusja, dro på meg russedressen igjen, stakk inn til Oslo, gikk i russetoget med kompiser, festa på rådhusplassen, traff mange bekjente, deriblant noen jenter fra en buss på Tryvann, rusla rundt, åt is og kebab, tok en pils, for så å stikke hjem.
Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Skal jeg gå inn på detaljene eller skjønner du det likevel?Terje wrote:Dust.Sauegjeteren wrote:Grattis NORGE med en tullegrunnlov![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, det var altså han som fikk premie fra oversettelseskonkuransen. Ei natt med Terje.Terje wrote:MSN med Loki til sola sto opp
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.


