GRATULERER MED DAGEN NORGE!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

GRATULERER MED DAGEN NORGE!

Post by Sauegjeteren »

Jaa, da er det 17. mai igjen da. Her ligger det an til å bli en overskyet og muligens noe regnfull dag, men jeg gleder meg. Hva har så folket tenkt å bruke dagen på? Personlig skal jeg gå i toget, helt fremst, i flaggborgen. Tror dere jeg gleder meg? Ja. Tror dere jeg driter meg ut? Nei, faktisk ikke.

Grattis NORGE med en tullegrunnlov :D :D :D :D :D
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Fyllesjuk idag jeg.. fint vær for å sove..

tullegrunnlov? wtf?
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

Kaldt!!! :shock: det er kaldt ute! Har vært ute å sett på tog og etterpå skal jeg møte noen gamle venner jeg ikke har sett på evigheter.

God 17.mai folkens, håper dere får en fin dag :D
Falya daughter of Rembold
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Gratulerer med dagen ja!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Gratulerer med dagen, og måtte eksamner 18 mai en vakker dag bli forbudt.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Gratulerer ja. Sliter med en bakrus på størrelse med Canada, så jeg blir nok inne og sover.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Gratulerer med dagen, Norge.

Har vært en grå og duskregnete dag i Hovedstaden. Startet dagen i syvtida, frokost på fakultetet med tilhørende spilling klokka ni, deretter konverterte jeg midlertidig til slagverkgruppa da vi plutselig ikke fant vår fyllesyke skarp-slager, og spilte skarp for første gang i 17. mai toget. Vår vante gang prøvde vi å snike oss i inn i toget som går opp Karl Johan. Vi hadde mer hell i år enn i fjor, da ble vi hivd rett ut igjen. I år gikk vi et par hundre meter opp KJ før vi ble beordret bort.. :lol: Kom oss desverre ikke forbi kongen heller i år. Men det blir en utfordring for neste år.

Deretter var det pølser, is og voksenbrus på Legenes Hus.

Alt i alt har det vært en fin dag. Bare så synd vi har avlyst grillinga i kveld. Været tillater det ikke, og ingen av oss har stort nok sted å holde hele forsamlingen. Vel vel... Vi får se hva som skjer...
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Wjuhu!

nok en deilig dag er over her i Kongsberg. la meg kort oppsummere:

1 stk trøtt meg i tog
1 stk elendig ungdomskoletale
2 stk ødelagte(blodige!!) føtter etter for små bunadsko
ubestemt mengde is! :D

(tre stk russekort. har alt fått av venner)

avrundet dagen med vond mat med familien, og grilling i regnet med venner :)


gratulerer med nok en fin 17. mai alle sammen!!!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

En hel dag med så mye sol at det ble litt mye, for mye av god mat, og is, og jordbær 8)

Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her :roll:)
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!

Post by Terje »

Sauegjeteren wrote:Grattis NORGE med en tullegrunnlov :D :D :D :D :D
Dust.
Wolfbrother wrote:Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her )
Gjør du noensinne annet? :P


MIn 17. mai har vært grei nok. MSN med Loki til sola sto opp, opp og ned i byen for å se "folketoget", lunsj (skillingsboller) foran Nidarosdomen, i den strålende sola ( :D ), buss hjem, og resten av kvelden har jeg brukt på pils og sesongfinale på Buffy sesong 3.


Herlig dag, godt å få slappa litt av, to dager før eksamen....
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Wolfbrother skrev:
Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her )

Gjør du noensinne annet?:P
Det har skjedd :roll:
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

MSN med Loki til sola sto opp

Snufs, så romantisk.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

jeg kom hjem klokka seks på morgenen i dag, etter å ha vært ute siden firetida den 16. måtte jo nyte russetida helt til enden.

stine er sliten.

klarte faktisk å komme meg til skolen. sovnet to ganger i første økt og spydde et par ganger i løpet av andre. (gymtimer med turn fungerer dårlig i denne tilstranden).
ha friøkt nå, så jeg kjørte hjem, men jeg skal opp igjen til siste. see? jeg er en snill pike.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Jeg og en gjeng med andre russ kjørte fra fest til fest på natt til 17 i en tøff van. Så en gang på morgenkvisten dro vi på vekking rundt om i diverse nabolag, for så rundt 6 spise russefrokost hos han ene. Også døgna jeg seff. Dro hjem like etterpå, sov til 1. Åt familiefrokost, dusja, dro på meg russedressen igjen, stakk inn til Oslo, gikk i russetoget med kompiser, festa på rådhusplassen, traff mange bekjente, deriblant noen jenter fra en buss på Tryvann, rusla rundt, åt is og kebab, tok en pils, for så å stikke hjem.

Gratulerer med dagen!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!

Post by Sauegjeteren »

Terje wrote:
Sauegjeteren wrote:Grattis NORGE med en tullegrunnlov :D :D :D :D :D
Dust.
Skal jeg gå inn på detaljene eller skjønner du det likevel?
Terje wrote:MSN med Loki til sola sto opp
Aha, det var altså han som fikk premie fra oversettelseskonkuransen. Ei natt med Terje. :D
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply