For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
stefan_hoy
Den Fortapte
Posts: 838 Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn
Post
by stefan_hoy » Thu May 18, 2006 15:44
6 priser i kjeften er en god start.
Hehe, da bør hun være rimelig "vant" med nikotinen. En kompis av meg prøvde 8 General porsjonssnus under et radioprogram, og han røyker som en skorstein. Greide seg i en halv time (faktisk meget imponerende) før det plutselig svartnet.
Han måtte bæres ut på dass.
Prøv èn du Stine. Sunt for tennene er det også
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 16:53
snus er bare gross.
jeg klarte meg bra i går. røykte ikke at all. men i dag følte jeg meg helt jævlig, så jeg kjøpte en tipakning og røyket én. men litt må man jo unne seg.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Fri May 19, 2006 17:40
Stine da...
Litt blir til mange...
Bare la være... Du ville jo ikke kaste de andre heller, så nå kommer du til å røyke hele pakka å få lyst på mer og mer...
Bare la det være... Jeg vet du kan klare det=D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 19:51
en tipakning er ikke mer enn jeg pleier å røyke om dagen.
om jeg tar ën røyk annenhver dag er det temmelig store fresmkritt spør du meg.
tror jeg får kjøpe nikotinplaster eller noe hvis dette skal gå. abstinensene dreper meg.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Fri May 19, 2006 20:41
Men da får du fortsatt i deg nikotin. Det er ikke noe vits i.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Fri May 19, 2006 20:44
Klart det er det! Mye bedre for lungene med nikotinplaster. Synes egentlig det er rart at du har begynnt avslutningsprosessen uten å ha dem klare.
Men for all den, vær forsiktig med "en eneste røyk til..."
Urban tilværelse
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Fri May 19, 2006 20:51
Enig med Ceres...
En siste røyk.. er en lettvint løsning...
Men Stine... Komemr du deg gjennom dette blir jeg kjempestolt=D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 21:02
jajaja, jeg vet at det fort blir mange "siste røyker". men uansett synes jeg jeg er temmelig godt på vei når jeg har kuttet fra å røyke så mye som jeg pleier til å ha røyket én på to dager.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Fri May 19, 2006 21:12
Ja så klart...
All dropping av røyk er jo dropping av røyk
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Nynaeve
Asha’man
Posts: 287 Joined: Wed Mar 08, 2006 23:38
Location: Saltdal
Post
by Nynaeve » Fri May 19, 2006 21:46
Jeg har kanskje ingen rett til å uttale meg om røykeslutt siden jeg aldri har prøvd en eneste røyk, og ikke vet hvor vanskelig det egentlig er....
Men jeg tror man trenger stooor viljestyrke for å greie å slutte. For ikke å snakke om å være sikker på seg selv. Men det skal være mulig hvis man virkelig VIL slutte. Helt inn i hjerterota.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 21:47
Nynaeve wrote: Men det skal være mulig hvis man virkelig VIL slutte. Helt inn i hjerterota.
det var det, da...
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Fri May 19, 2006 21:50
Men vil du ikke slutte da Stine..?
Trodde det var hele poenget
Menmen... Jaja... Syns du skal fullføre det jeg
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 22:06
nja, er ikke mest motivert.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
stefan_hoy
Den Fortapte
Posts: 838 Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn
Post
by stefan_hoy » Fri May 19, 2006 22:17
Jeg veit åssen det der er, hadde ikke snus i to dager og jeg daua nesten.
Enten
vil du, eller så vil du
ikke . Er ditt valg
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Fri May 19, 2006 22:23
egentlig er den eneste grunnen til at jeg vil slutte at det er så dyrt.
det at det kommer til å drepe meg en vakker dag er bare en liten detalj jeg kan leve med (haha, the irony).
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.