Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg mente ikke at jeg ønsket meg Svindal-Larsen. Han er for gammel og kommer vel ikke til å dra uansett. Jeg tror RBK må bla opp for en svenske eller danske. Tettey har potensiale, men trenger sikkert et par år for å modnes.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Rosicky er nok et knallkjøp for Arsenal, selv om de vel allerede har Fabregas som samme type. Ble tett linket til Liverpool under Gerrard Houllier, og jeg håpet han skulle komme, men Rafa kjøpte Xabi Alonso, som nå er min favorittspiller.
Ønsker meg ingen sentrale midtbanespillere til Liverpool, ville ikke byttet bort Gerrard, Alonso og Sissoko mot noen...
Ønsker meg ingen sentrale midtbanespillere til Liverpool, ville ikke byttet bort Gerrard, Alonso og Sissoko mot noen...
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg skjønner at du ikke vil bytte bort Gerrard, men Sissoko mangler offensive kvaliteter. Hadde L'pool klart seg med bare Alonso og Gerrard på midten så kunne de scort mange flere mål. Men jeg klager ikke.
Da var det klart. En legende forlater Arsenal. Good bye Robert Pires, takk for mange fine stunder!
Hvis Den gamel damer blir tvangsnedflyttet til Serie B, hvilke spillere ønsker dere kommer til deres klubb?
Zlatan og Cannavaro kunne jeg tenkt meg for Arsenals del. Som det ser ut så kan det være nesten (i det optimistiske hjørnet i dag
) realistisk.
Da var det klart. En legende forlater Arsenal. Good bye Robert Pires, takk for mange fine stunder!
Hvis Den gamel damer blir tvangsnedflyttet til Serie B, hvilke spillere ønsker dere kommer til deres klubb?
Zlatan og Cannavaro kunne jeg tenkt meg for Arsenals del. Som det ser ut så kan det være nesten (i det optimistiske hjørnet i dag
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Er det så mye å være glad over, da?Lothar wrote: Gamsten får kanskje tredoblet lønn
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Hvem vinner i kveld?
Norge har vært direkte dårlig i det siste, og Paraguay er kjempegode. Jeg krysser fingrene for at det ikke blir total slakt!
Og Strømstad på høyre-flanken? Huff (rister på hodet)...
Norge har vært direkte dårlig i det siste, og Paraguay er kjempegode. Jeg krysser fingrene for at det ikke blir total slakt!
Og Strømstad på høyre-flanken? Huff (rister på hodet)...
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Alonso og Gerrard sentralt fungerer bare mot dårlig motstand. I kampene mot de gode lagene må man ha en Sissoko eller evt. Hamann som rydder opp. Ikke glem at Sissoko kun er 20 år, og har vært en av Liverpools viktigste spillere denne sesongen. Likhetene med Vieira er slående.Lothair Mantelar wrote:Jeg skjønner at du ikke vil bytte bort Gerrard, men Sissoko mangler offensive kvaliteter. Hadde L'pool klart seg med bare Alonso og Gerrard på midten så kunne de scort mange flere mål. Men jeg klager ikke.![]()
Zlatan og Cannavaro kunne jeg tenkt meg for Arsenals del. Som det ser ut så kan det være nesten (i det optimistiske hjørnet i dag) realistisk.
Jaja.. Det blei da 2-2. Jeg fikk desverre ikke sett kampen, men etter å ha sett på diverse referater, ser det ut som at Norge var klart best. Moro for Frode Johnsen at han satte to, men jeg ville ikke blitt overraska hvis det også stoppa der.Wolfbrother wrote:Nja Norge er flinke mot gode lag, og sugne mot dårlige... Kan gå veien dette!
Har prøvd å holde meg unna fotball-forumet en stund nå, men litt foppal mån ha av og til. Selv i dårlige tider som dette....
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Sissoko er etter min mening bare god defensivt. Vieira var brilliant begge veier. Men det er klart at han har et utviklingspotensiale.Stefan wrote:
Alonso og Gerrard sentralt fungerer bare mot dårlig motstand. I kampene mot de gode lagene må man ha en Sissoko eller evt. Hamann som rydder opp. Ikke glem at Sissoko kun er 20 år, og har vært en av Liverpools viktigste spillere denne sesongen. Likhetene med Vieira er slående.
Diaby derimot ser ut til å kunne ha potensiale til å bli en Vieira-kopi. Han har godt blikk, god fysikk og er kjappere enn han ser ut til. Det er synd at han er skadet så lenge.
Frode scorte to mål og viste med det at han er i kjempeform. Han har hatt en utrolig utvikling det siste året. Jeg husker at han var kjempedårlig i fjor vår. I år er han kanskje tippeligaens farligste norske spiss. Det var vel ellers en nokså kjedelig kamp.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Morientes til Valencia: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/25/467207.html
Jeg vet det er noen i admin. som liker Liverpool. Hva synes dere om dette?
Jeg for min del er ikke overbegeistret. Dette betyr bare at L'pool får mer penger til å kjøpe El Nino for. Torres må til Arsenal!
Jeg for min del er ikke overbegeistret. Dette betyr bare at L'pool får mer penger til å kjøpe El Nino for. Torres må til Arsenal!
Har jeg ikke gitt godt nok uttrykk for at jeg er Liverpool-fan på min halsLothair Mantelar wrote:Morientes til Valencia: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/25/467207.html
Veldig synd at Morientes ikke slo til, men riktig å selge han nå. Han har vært mildt sagt elendig.
Sitter faktisk og leser rykter om Torres til Liverpool, og håper de er sanne. Tviler derimot sterkt, Rafa er ikke kjent for å kjøpe så store navn.