Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Hadde eg hatt Visa eller MasterCard hadde eg bestilt billett til premieren i morgon, men det har eg ikkje, og eg har ikkje råd til ein ekstra bussbillett kun for å kjøpe billettar til filmen to dagar før eg ellers vil få sett den 
Gleder meg som ein unge!
There is only one question you must answer. Who do you stand with?
Gleder meg som ein unge!
There is only one question you must answer. Who do you stand with?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Gleder meg også til X-men 3. *Gåsehud* Hvis ett eller annet skulle skjære seg Loki kan jeg godt plukke deg opp i min strøkne VW Carvelle 92-modell.
Fordi det er X-men og jeg ikke har hjerte til å la en blodfan måtte se seg stoppet av en ussel bussbillet
Hva bruker du pengene til egentlig?
Fordi det er X-men og jeg ikke har hjerte til å la en blodfan måtte se seg stoppet av en ussel bussbillet
Hva bruker du pengene til egentlig?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Vel, eg får jo sett den uansett, er berre at eg neppe får eit særleg bra sete om eg tropper opp like før visning på premieredagen, og eg er for gjerrig til å spandere ein ekstra femtilapp i bussutgifter på å reise ned om formiddagen, kjøpe billett, reise heim til hybelen, og så tilbake til sentrum igjen fem timar etterpå. Så ender vel opp med å vente til fredag. (Torsdag skal eg sjå DaVinci-koden med ein kamerat, lova det for fleire veker sidan.
)
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Kan du ikke bare kjøpe på internett i forveien?Loki wrote:Vel, eg får jo sett den uansett, er berre at eg neppe får eit særleg bra sete om eg tropper opp like før visning på premieredagen, og eg er for gjerrig til å spandere ein ekstra femtilapp i bussutgifter på å reise ned om formiddagen, kjøpe billett, reise heim til hybelen, og så tilbake til sentrum igjen fem timar etterpå. Så ender vel opp med å vente til fredag. (Torsdag skal eg sjå DaVinci-koden med ein kamerat, lova det for fleire veker sidan.)
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Då må eg ha Visa eller MasterCard, og det har eg ikkje.
Aldri hatt bruk for det, så har ikkje gidda skaffe det.Akira wrote:Hvorfor ikke?Loki wrote:Då må eg ha Visa eller MasterCard, og det har eg ikkje.