admins: kunne vi ikke hatt et eget underforum for kreative utfoldelser? det har jo blitt endel av både kunst og poesi i det siste.
nytt underforum?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
nytt underforum?
som jeg sa i forfatterspiretråden:
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

And the decition is... Lillyhammer.Simen wrote:Dette tas opp på msn i skrivende stund.
Nei det var det kanskje ikke, men kanskje noe annet. Men hvor stort behov er det egentlig for det? Hvor mange tråder hadde det blitt? Galleri for bilder, galleri for tegninger/malerier, diskusjon om dikt og diskusjon for bokidèer? Næh, tror det klarer seg jeg, men jeg er da ikke flertaller, er jeg?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
man kunne jo for eksempel ha laget en tråd for hvert innslag, slik at det hele ble mer oversiktlig og man kunne få ordentlig tilbakemelding. skal alt samles i én tråd, blir det lett til at noe forsvinner i mengden.Sauegjeteren wrote: Nei det var det kanskje ikke, men kanskje noe annet. Men hvor stort behov er det egentlig for det? Hvor mange tråder hadde det blitt? Galleri for bilder, galleri for tegninger/malerier, diskusjon om dikt og diskusjon for bokidèer? Næh, tror det klarer seg jeg, men jeg er da ikke flertaller, er jeg?
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Sant nok. Blir gjerne bare fantastene som driver på ogsåStine wrote:man kunne jo for eksempel ha laget en tråd for hvert innslag, slik at det hele ble mer oversiktlig og man kunne få ordentlig tilbakemelding. skal alt samles i én tråd, blir det lett til at noe forsvinner i mengden.Sauegjeteren wrote: Nei det var det kanskje ikke, men kanskje noe annet. Men hvor stort behov er det egentlig for det? Hvor mange tråder hadde det blitt? Galleri for bilder, galleri for tegninger/malerier, diskusjon om dikt og diskusjon for bokidèer? Næh, tror det klarer seg jeg, men jeg er da ikke flertaller, er jeg?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
the black wind
- Hengiven

Et nytt underforum for slikt høres ikke dumt ut... Det gjør at de kreative innspillene som kommer på småprat blir lettere å oppsøke dersom folk ønsker det, og det kan potensielt gi flere forum-medlemmer. Eventuelt blir de også lettere å unngå.
Men men... På samme tid gjør det forumet mindre tidshjulet-dedikert med et nytt "atopisk" underforum.
Uansett hva admins bestemmer er det nok for det beste for sida.
Men men... På samme tid gjør det forumet mindre tidshjulet-dedikert med et nytt "atopisk" underforum.
Uansett hva admins bestemmer er det nok for det beste for sida.
Urban tilværelse
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Konstant dårlig kritikk av andre kan tyde på seriøse sjalusiproblemer av andres forfatterevne, Akira.Akira wrote:Forvent dere masseslakt av alt som blir lagt ut.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov