Enheten?

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Hørtes veldig deilig ut da. Er sikker på at det hadde fått meg veldig avslappet.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Kanskje vi skal opprette en egen tråd for avslapping?

Det blir litt off-topic når det oppfordres til inntak av rusmidler, fetende mat, sniffing og onani... Ikke at jeg er imot noe av dette :D

Jo, forresten. Duftlys er irriterende. :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Virkelig, irriterende sier du? Hm... Det dufter jo bare pent og godt av dem... Mye som det gjør av deg selv fra tid til annen vil jeg tro, etter en julegave eller gebursdagsgave som innehold godlukt. Det var i hvert fall slik med guttene i min klasse på din alder... :lol:
Urban tilværelse
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Av meg lukter det bare ekte mann med tilsetningsstoffer. Det er vel alle glad for, tror jeg.

Men igjen: dette er off-topic. Kanskje på tide å stenge denne spamme-tråden?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Locked