Noen som gleder seg til skolen?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Gleder dere til til det nye skoleåret?

Poll ended at Fri Aug 19, 2005 11:08

Ja
4
40%
Nei
6
60%

Total votes: 10

truls
Mørkefrende
Mørkefrende

Noen som gleder seg til skolen?

Post by truls »

Avstemning ovenfor...
eLSKer
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Klart vi gleder oss til skolen! Har hatt en god og lang ferie, så nå blir det godt å starte opp igjen.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

neh.. kan ikke si jeg gleder meg.. men det er helt greit. bare ett år igjen nå, så det er vel like greit å få det unnagjort. :D
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Jupp! Men så blir jo høgskole litt annerledes enn videregående skole og slik. Har egentlig alltid likt skolen jeg da!(med unntak av noen lærere da såklart, der her jeg hatt mye rart...)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

Klart nei fra meg.
Tenker alltid at iallfall første dag blir ok, men finner alltid ut at det er første time som er ok :P
Men dette året ser jeg virkelig ikke frem til, har mye mer timer i år enn fjor, og det var så vidt jeg orket å få greie karakterer i fjor så jeg ser ikke lyst på skoleåret som kommer. Lurer på hvilke lærere jeg får... har mye si det.[/b]
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Taraisilwèn wrote:Lurer på hvilke lærere jeg får... har mye si det.
Lærerne har så utrolig mye å si! Får man dårlige lærere som ikke kan engasjere og lære bort, så gidder man egentlig ikke gjøre noe. Har hatt min del av dem ja, gode lærere vokser ikke på trær!! Men heldigvis er jeg blitt gitt en fin liten klisterhjerne, slik at jeg lett kan lese gjennom og skjønne ting på egenhånd, og dermed prestere relativt bra! :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

hehe, lærerne har altfor mye å si, ja.. sendte akkurat mail til studierektor på skolen min for å få han til å putte meg i en annen klasse fordi jeg ikke helt kommer overens med norsklæreren min.. for å si det mildt.. :P
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Etter å ha sett på enda mer the O.C. så gleder jeg meg nå til skolen. Noen som har lyst til å lage fanside om den serien? :lol:
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Stine wrote:hehe, lærerne har altfor mye å si, ja.. sendte akkurat mail til studierektor på skolen min for å få han til å putte meg i en annen klasse fordi jeg ikke helt kommer overens med norsklæreren min.. for å si det mildt.. :P
Hadde en helt forferdelig norsklærer jeg også, men det var egentlig ikke noe alternativ å bytte klasse, for da har jeg fått andre dårlige. Skulle vært slik at en kunne valgt hvert enkelt fag, så kunne en valgt de fagene med de lærerne en ville ha.
Fantasy Freak
Hengiven
Hengiven

Post by Fantasy Freak »

VIKING... har du glemt de?? :shock:
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

vking??? har d med skolen å gjøre, litt feil tråd du postet i tror jeg!!!!

d var greit å starte på skolen, men jeg håper ikke d blir et alt for tungdt år!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

Hehe men jeg er enig med deg Fantasy Freak, såg veldig lite til viking i pollen :P
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

Uff, innser at dette blir siste helga før skolestart... Ser ikke lyst på lærerutsiktene...
~Mat Cauthon
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Informasjonsmøter på mandag, før det bryter løs med forelesninger på tirsdag. Det kunne jo ha vært litt gøyere, hvis NTNU ikke bare hadde brydd seg om realistene, men også tenkt litt på oss humanister.
Nesten så jeg begynner å bli enig i at sammenslåinga av UNIT og NTH var en dårlig deal for UNIT...

Men, men. Det skal bli godt å prøve å komme seg inn i studievanene fra vårens eksamensperiode. Klarer jeg det, kan dette bli et godt halvår. For hverken Eldre Historie eller Sosiologi er spesielt vanskelig.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ikke pokker. Dette blir et hardt siste år på videregående for min del og jeg ser ikke lyst på det.
Post Reply