Du vet at du er besatt av WoT når du...

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Falya wrote:.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink:
Det har skjedd for ofte :oops:
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

Wolfbrother skrev:
Det har skjedd for ofte


Du er ikke den eneste som har problemet her på forumet tror jeg :wink:
Last edited by Falya on Thu Jun 15, 2006 23:21, edited 1 time in total.
Falya daughter of Rembold
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Er det nå Wolfbrother skal si: "Ja, her og faktisk!" ?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

Nei det jeg mente var at det var ANDRE som sannsynligvis har det samme problemet, jeg tror vi allerede har konstatert at jeg gjør det, men ellers takk!
Falya daughter of Rembold
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

... Når du trener med sverd for å bli vokter i Tar valon (mulig den er brukt)
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Når du er besatt av økser og svinger dem like bra og kraftfullt som Perrin. Moi. 8)
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
hansito
Hengiven
Hengiven
Posts: 248
Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer

Post by hansito »

Wolfbrother wrote:
Falya wrote:.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink:
Det har skjedd for ofte :oops:
Skjer ganske så ofte... :lol:
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Arangar
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 30
Joined: Sat Jun 24, 2006 15:49

Post by Arangar »

...Når du prøver å etterligne stein ansiktet til Lan, slik at folk tror at du ikke har noen følelser!
...Når du leser WOT serien igjen og igjen og igjen og ...... selv om du vet det finnes flere brae bøker!
...Når dit høyeste ønske er å treffe RJ!
La Kaosets Herre Rå...
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Når du drømmer at du dreper en av de fortapte med bannbluss,for så å våkne svett å har litt vondt i siden :P
Pain is just weakness leaving the body
Mayorearth
Sitter
Sitter
Posts: 400
Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
Location: Bergen
Contact:

Post by Mayorearth »

Moghedien sa:
[quote]... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!
det er meg nemlig...[/quote]

å lyve som en aes sedai var ganske nyttig på barneskolen :D
Ajah!
Hengiven
Hengiven
Posts: 135
Joined: Fri Nov 18, 2005 23:33

Post by Ajah! »

Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Arandal
Hengiven
Hengiven
Posts: 186
Joined: Tue Jul 25, 2006 16:37
Location: Sørlandet

Post by Arandal »

Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...
-----------///M-----------
Ajah!
Hengiven
Hengiven
Posts: 135
Joined: Fri Nov 18, 2005 23:33

Post by Ajah! »

Arandal wrote:
Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...
Det er kanskje en mye mer logisk forklaring, ja...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
mareiney
Hengiven
Hengiven
Posts: 100
Joined: Wed Mar 22, 2006 16:41
Location: Utenfor Drammen

Post by mareiney »

- Når du prøver å kaste spikkekniver på forskjellige mål du setter opp. ( Og forventer at knivene faktisk skal sitte fast i foreks. et tre!) :D :shock: Det er forresten UMULIG!!! Prøvde det på hytta når jeg kjeda meg..
Last edited by mareiney on Fri Jan 19, 2007 12:30, edited 1 time in total.
*jah..
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Neida det er fullt mogeleg. :roll:

Tydar kanskje på at eg er avhengig detta. :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply