Jepp, ibux er ikkje bra. Har berre tatt det ei gong då eg hadde ekstrem hovudverk, og då sovna eg konstant, trur det virka litt vel avslappande på meg.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
stefan_hoy wrote:Jeg har alltid vært tilhenger av paracet, men har følt meg såre alene - derfor skrev jeg ibux.
Hvorfor er paracet å foretrekke forresten? Fordi det er hevelsesdempende i tillegg?
Paracett er det medikamentet med færrest bivirkninger. Det er i tillegg febernedsettende. Du nevner hevelsesdempende, og det er vel heller ibux. Men hvem er det som har hevelser de trenger smertestillende for uten om reumatikere? Jeg mener, en akutt idrettskade kan være vond, og da kan man jo bruke litt medikament over kort tid, men sånn til daglig?
(Og jo, greit nok ved menssmerter).
Nytt tema: Hvor traff dere deres siste/ferskeste kjæreste?
Det var nok på skolen/trening. Hadde sett ham i skolebygningen et par ganger, men begynbte ikke å snaklke sammen før han plutselig dukket opp på taekwondo-trening
Traff han jeg er forelska i nå første gang i fjor sommer.
Han er bestevenn med fetteren min, og de to kilte meg så jeg holdt på å dø, før de dytta meg ut i regnet i bare sokkene, så jeg måtte gå rundt uten sko, (hadde klær på meg da heldigvis )
Jeg ble forelska med en gang Senere har vi snakka sammen masse over nett og på telefon, og jeg skal være masse med han i sommer. Gleder meg helt sykt
Å! Det er mulig for meg og Kjetil å tenke det samme... Hm...
Da jeg har en yngre bror som lusker rundt på forumet her, og jeg helst ønsker å holde enkelte detaljer av livet mitt skjult fra han, så tenker jeg står over dette spørsmålet - til tross for at jeg er jeg som introduserer det.