Jeg vet - eksamensperioden pleier å være den mest blomstrende av alle. Og i kveld er første gang jeg har vært innom sammen med mer enn tre andre samtidig.
Loki er i området... Terje pleide imidlertid ofte å dra mer ut av ham enn hva vi andre klarer. (Utenom på tv-serie-tråden. Planlegger en Angel-post snart, men har ikke kommet så langt. Trenger litt mer tenking og vurdering.)
Reiser hjem igjen til Tinn i morgen, foreldrenes isdn-linje frister ikke..blir ikke mye internett og forumtid på meg i sommer, så; god sommer og snakkes snart Litt forum blir det jo.
Jeg forlater hovedstaden for ferien nå, og mister derved min eminente bredbånntilkobling. Skrekk og gru. Vel - kommer nok til å stikke innom forumet en og annen gang i sommer også, bare litt sjeldnere enn valing. Og jeg kommer med en skikkelig avskjedspost før jeg for alvor forlater dere for høsten.
Ceres wrote:Jeg forlater hovedstaden for ferien nå, og mister derved min eminente bredbånntilkobling. Skrekk og gru. Vel - kommer nok til å stikke innom forumet en og annen gang i sommer også, bare litt sjeldnere enn valing. Og jeg kommer med en skikkelig avskjedspost før jeg for alvor forlater dere for høsten.
Hva!? Amyrlinen kan jo ikke forlate oss. Da blir det bare kaos i Tårnet!
Jeg skal reise bort om noen dager, og da blir jeg borte fra 3 uker til en måned. Liten tilgang til nettet, men må jo innom her en gang eller tre. Så er det sagt også. Sier ifra nå, fordi det blir minkende turer innom her, ettersom jeg har mye å ordne før turen også.
Så Blackie og Lohriel. Blir lite skriving i rollespillet fra meg på en stund. Dere er frie til å skrive masse dere da