God Bedring-kort fra Norge?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Er det så veldig kult å få en utskrift fra et RPG på en WoT side da? Hvor engelsken kanskje blir heller tvilsom i tillegg? Nei, jeg syns ikke det er en god ide.
Har sjekket ut litt fraktmuligheter, det beste er nok Carry On Cash fra Posten. Sjekket priser hos TNT, men da ble det ganske dyrt, over 1000 kr.
Har ikke alle forslagene deres i hodet nå, men går det an å sende en øks i posten da? Kommer det gjennom tollen?
For å finansiere dette, så må vi nok alle bidra, men selvfølgelig valgfritt. Det enkleste er vel bare å overføre penger til en konto.
Noen som har en ideer om hvordan kortet skal se ut, og hva som skal stå på det?
Har sjekket ut litt fraktmuligheter, det beste er nok Carry On Cash fra Posten. Sjekket priser hos TNT, men da ble det ganske dyrt, over 1000 kr.
Har ikke alle forslagene deres i hodet nå, men går det an å sende en øks i posten da? Kommer det gjennom tollen?
For å finansiere dette, så må vi nok alle bidra, men selvfølgelig valgfritt. Det enkleste er vel bare å overføre penger til en konto.
Noen som har en ideer om hvordan kortet skal se ut, og hva som skal stå på det?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Og ikke minst er ei øks tung.
Men nå ble jeg litt skuffa over at vi ikke skulle ha med RPG likevel
Jeg som allerede har oversatt noen poster.... Men som du sier, kvaliteten kan diskuteres. Jaja, jeg oversetter kanskje for morro skyld likevel.
Men jeg er med i en fellespott jeg, bare jeg skjønner nettbanken
Men nå ble jeg litt skuffa over at vi ikke skulle ha med RPG likevel
Jeg som allerede har oversatt noen poster.... Men som du sier, kvaliteten kan diskuteres. Jaja, jeg oversetter kanskje for morro skyld likevel.
Men jeg er med i en fellespott jeg, bare jeg skjønner nettbanken
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Buhu.Falya wrote:Ja det kan bli problematisk, øksa må gå, hvis vi skal sende noe i det hele tatt må vi tenke lett
Norsk black metal er folkemusikk nok.Ayreon wrote:Veit ikke hva han syntes om musikk, men vi kan sende med litt norsk folkemusikk.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg trodde dette skulle være en pakke som gjorde RJ litt lettere til sinns; Black Metall får vel en noe motsatt virkning.?Akira wrote:
Norsk black metal er folkemusikk nok.
Men det kan jo være at RJ liker slik musikk...
Jeg søkte litt på internett og fant ut at RJ liker å fiske og jakte. Min far og jeg driver en "fiske-og-jakt-camp" i Trøndelag, mest laks og sjøørret, storfugl og rype, og jeg kunne godt tenkt meg å sende med en invitasjon til RJ om å komme og fiske eller jakte gratis i ei uke eller to, når han ble frisk.
Er dette en god ide? Det er nokså lett å sende en slik invitasjon også...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nå held du kjeften! Du kan ikkje seie at ein ikkje kan bli glad av Metal!Lothair Mantelar wrote:Jeg trodde dette skulle være en pakke som gjorde RJ litt lettere til sinns; Black Metall får vel en noe motsatt virkning.?Akira wrote:
Norsk black metal er folkemusikk nok.![]()
Men det kan jo være at RJ liker slik musikk...
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere