Hmm. Jeg landa tilslutt på blues. Jeg kan ikke gi noen god forklaring på det, men det er vel bare slik. Alternativet var hard rock. Jeg savnet imedlertid ragtime og jazz. Men det er sikkert greit dette her.
Stemte rock, og når jeg sier rock mener jeg ikke bare harde låter, men mye rolig å bra. Hører mye på det, kan nevne Red hot chilli peppers, og The cure.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Landet på klassisk. De andre musikkstilene har noe for seg, for all del, men nydelig klassisk musikk er evig.
(Reagerte imidlertid litt på at du satt soul og jazz i samme katogori. Hehe...)
Hører nok mest på indie/rock til dagligdags, men dersom kunne ta med meg kun ett verk så ville nok det vært noen av Bethovens sonater. Eller Chopins nocturner.
Jeg stemte seff på metall. OMG lissom. Men la meg da få spesifisere. Det det går i av metall hos meg er hovedsakelig black, death, viking, heavy og metalcore.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Wolfbrother wrote:Hvem hadde trodd bok nerder var metal fans
Vel, det er jo en relativt vanlig myte at alle som leser Fantasy er enten supernerder som ikke hører på musikk eller metall/goth-folk. Så det er jo egentlig ikke så rart