Veit du at dei hadde den på lager? Viss ikkje er det ikkje rart det tok lang tid. Fekk forresten resten i går (bortsett frå Narnia), so har lest 150 sider av Deadhouse Gates allereie...Lothair Mantelar wrote:Jeg håper du er heldigere enn meg. Jeg bestilte House of Chains og Mignight tides fra Bokkilden, og det tok f*** **** ###&&% over en ****** måned før HoC kom fram. MiT tok derimot nærmere en uke. Sykt irriternde!
Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Hehehehe, vel, ok, uvettig er det kanskje ikkje, men den definerende handlinga ein må gjere for å ikkje vere gal er kanskje å dra det litt langt i den andre retningen.Lothair Mantelar wrote:Dette er da slettes ikke uvettig, Loki. Det er fullt forståelig og hadde du ikke gjort det så ville du vært gal!Loki wrote:
Og kva uvettig pengebruk angår...![]()
Will do. Skjønt sommeren er sikkert slutt før eg får byrja på dei...Si gjerne ifra om bøkene om Broach er bra eller ikke. Jeg lurer på om jeg skal lese dem i sommer...
Hm, eg var egentleg forberedt på å vente i ein månad, men så var "American Gods" langt meir spanande og lettlest enn eg kunne forestilt meg, så no ser det spøkje ut. Jaja. Eg har alltids samlebindet med "Sherlock Holmes" liggende til å lese videre i om eg skulle bli ferdig med Gaiman medan eg ventar.Jeg håper du er heldigere enn meg. Jeg bestilte House of Chains og Mignight tides fra Bokkilden, og det tok f*** **** ###&&% over en ****** måned før HoC kom fram. MiT tok derimot nærmere en uke. Sykt irriternde!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Tja, det spoiler egentleg litt å sei det, men eg er av den formeining at tittelen spoiler det uansett, så... du kan sikkert trygt lese dette:
Spoiler
Den handlar om ein fyr som slepp ut av fengsel og byrjar jobbe for ein mystisk mann med følgende agenda: å samle alle gløymte guddommar i USA til ein siste kamp mot nymotens tilbedelsesobjekter som TV, internett, kredittkort, osv
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
ved siden av WoT, leser jeg en bok som heter Det syngende gulvet. Den er kjempespennende og handler om en gutt som har vokst opp en plass hvor ingen slåss og kriger, for så at landsbyen blir ødelagt...han blir reddet av en mann...etter dette må de slåss mot den onde herskeren...
den er kjempespennende og anbefales til alle!
den er kjempespennende og anbefales til alle!
-
the black wind
- Hengiven

akkurat nå leser jeg ordrebekreftelser og signerte kontrakter, som jeg deretter arkiverer. og dette skal jeg gjøre 8 timer dagen, 5 dager i uka, omtrent hele sommerferien... og jeg er lei etter halvannen uke.
må finne meg en bok...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stakkars degFaile wrote:akkurat nå leser jeg ordrebekreftelser og signerte kontrakter, som jeg deretter arkiverer. og dette skal jeg gjøre 8 timer dagen, 5 dager i uka, omtrent hele sommerferien... og jeg er lei etter halvannen uke.må finne meg en bok...
Eneste sommerjobben jeg skal ha, blir å kanskje hjelpe onklen min i høyonna, hvis jeg er der på den tiden. Men det er jo bare koselig utearbeid, som man blir brun og sterk av
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Pff. Det eneste fysiske arbeidet som er kjedeligere enn høylemping er steinplukking. Og tro meg, det suger maksimalt. Og ikke blir man så brun heller, høy stikker og tvinger en til å ha klærne på. Det eneste man oppnår med det er slitne armer, støvete klær og konstant tissetrengthet hvis man drikker så mye vann som man bør. Men joda, greit å få slitt skikkelig av og til.Shallis wrote:Eneste sommerjobben jeg skal ha, blir å kanskje hjelpe onklen min i høyonna, hvis jeg er der på den tiden. Men det er jo bare koselig utearbeid, som man blir brun og sterk av
Jeg holder for øyeblikket på med Skumringens Korsvei for andre gang og skal etter det starte på Ung Vår. Deretter skal jeg lese Narniaboka jeg kjøpte en gang i vinter. Så får vi se utover sommeren hva det blir til. Akkurat nå har jeg lyst til å lese Don Quote eller Bibelen. Time will show.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Det kan du si. Jeg er byjente og nyter livet og slitet på landet innimellomSauegjeteren wrote:Pff. Det eneste fysiske arbeidet som er kjedeligere enn høylemping er steinplukking. Og tro meg, det suger maksimalt. Og ikke blir man så brun heller, høy stikker og tvinger en til å ha klærne på. Det eneste man oppnår med det er slitne armer, støvete klær og konstant tissetrengthet hvis man drikker så mye vann som man bør. Men joda, greit å få slitt skikkelig av og til.Shallis wrote:Eneste sommerjobben jeg skal ha, blir å kanskje hjelpe onklen min i høyonna, hvis jeg er der på den tiden. Men det er jo bare koselig utearbeid, som man blir brun og sterk av
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Er det fordi Saugjetere (hyrderSauegjeteren wrote:
Jeg holder for øyeblikket på med Skumringens Korsvei for andre gang og skal etter det starte på Ung Vår. Deretter skal jeg lese Narniaboka jeg kjøpte en gang i vinter. Så får vi se utover sommeren hva det blir til. Akkurat nå har jeg lyst til å lese Don Quote eller Bibelen. Time will show.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter