Hmm... Ikke at jeg har tenkt å gifte meg med alle jeg er sammen med assa, men jeg er ikke sammen med noen bare for gøy? Og jeg er veldig tenåringWolfbrother wrote:Desuten er de i tenårings fasen bare for å ha det morro, "in that premature way" som minor majority synger sp genialt bra om
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg håper ikke du baserer det på bare dine egne erfaringer, for det mener jeg er usant.Wolfbrother wrote:De færreste gutter har noen tro på å tilbringe livet sitt med den personen de er i lag med ergo de er med personen fordi de har det morro å fint med den.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Joa, men når det gjelder livsledsagere må man jo treffe den rette personen som man kan holde ut med resten av livet. Det er j oopplagt at en sommerflørt ikke funker, selv om noen tullinger innbiller seg det 
Men det at man er sammen med noen "bare" fordi man har det fint sammen med vedkommende er jo ikke et fenomen som forekommer bare blandt ungdom, selv om voksne kanskje leter litt mer etter noe varig.
Men det at man er sammen med noen "bare" fordi man har det fint sammen med vedkommende er jo ikke et fenomen som forekommer bare blandt ungdom, selv om voksne kanskje leter litt mer etter noe varig.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Hehe nei, det jeg mener er at selvom de liker jenta veldig mye, og godt så er de meget klar over at sjansene for at de blir i lag for livet er veldig små. Det skjer, men mangejenter i klassen min sier de bare er i lag med guttene som er eldre er for å ha det morro.
Kan vel kalle dem rundbrennere da.
Kan vel kalle dem rundbrennere da.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Hvis det bare er for moro skyld kan det vel heller ikke kalles noe ordentlig forhold...Shallis wrote:Det er jo ikke noe koselig å være sammen med en person bare for gøy. Man må jo være glad i den personen man er sammen med, ellers er det jo ikke noe vits å være sammen
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Guttene er verre enn jentene. Hmm... Sommerflørter kan jo ende godt. F.eks, at man skilles som ender. Men tror ikke på noe lenger forhold da. Jeg er kanskje naiv, men jeg liker det.Wolfbrother wrote:Mulig vi kan si at gutta er verre enn jentene da? Eller at du er en av Lieungh's tullinger som "innbiller seg det" at sommerflørter alltid ender godt
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"