Wolfbrother wrote:
Syke mann det er en heftig serie med karakterer... Hadde du et liv utenfor skolen?
He he... Nja jo... Det folk ikke skjønner er at det finnes to type studenter som får gode karakterer:
1. Folk som jobber ræva av seg.
2. Folk som ikke gidder å gjøre noe spesielt, men husker alt de leser.
Jeg er mest nr. 2, men har selvsagt jobbet litt også.. Selektiv hukommelse kaller jeg det. Som jeg forklarte til mopedlæreren min: Jeg husker ikke navnet på det skiltet (Ikke nå heller ) men jeg vet veldig godt hva trådene som trekker i dine øyers linser heter (Zonula-tråder).
På denne måten kan jeg lese over prøven 1. gang, og så gidder jeg ikke mere. Jeg kan det...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Det er ikke SÅ vanskelig å ikke få noe fravær. Jeg har bare en time for hele skoleåret, og da var jeg hjemme og gjorde akkurat det samme som klassen gjorde på skolen
Wolfbrother wrote:Ante ikke han bodde i larvik hehe
stusser litt på det jeg og
men jeg lurer på om han ikke har nevnt at han har gått på skolen en annen plass også ser du... men men, virker da litt småsuspekt ashie.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.