Skrytetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Im evil.Faile wrote:stusser litt på det jeg ogWolfbrother wrote:Ante ikke han bodde i larvik hehe![]()
![]()
men jeg lurer på om han ikke har nevnt at han har gått på skolen en annen plass også ser du... men men, virker da litt småsuspekt ashie.
Måtte berre teste kor bra forfalskinga mi blei.
Ser ikkje ut som eg bør satse på å bruke ho.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeppers, nå har jeg noe nytt å skryte av: I dag morges (kl. 9 ca) gikk jeg ned i min lokale elv. Været var grått og skyene bar dystre lovnader om regn, så jeg hadde pakket meg inn i presening (regnjakke) og vadebukser. I hånda bar jeg min Sage enhånds og hadde for anledning satt på min selvlagde spesialtet av en flue (en åtter for dere som vet hva det er) som har funka bra på sjøørret og laks tidligere år.
Etter to timers fiske hadde jeg dratt opp 6 sjøørreter, samlet vekt 7,2 kilo. Den største av de 1,6 kilo!
I tillegg hadde jeg mistet et uttall andre.
Life's good...
Edit: Var nede rett etterpå at jeg skrev dette innlegget og plukket opp fem kilo med sjøørret til...
Etter to timers fiske hadde jeg dratt opp 6 sjøørreter, samlet vekt 7,2 kilo. Den største av de 1,6 kilo!
Life's good...
Edit: Var nede rett etterpå at jeg skrev dette innlegget og plukket opp fem kilo med sjøørret til...
Last edited by Lothair Mantelar on Mon Jun 26, 2006 13:33, edited 1 time in total.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Ja, da var det SANNELIG bra du fikk noen seksere i år da. Så ble det ikke så kjedeligMoiraine Sedai wrote:Mine resultater:
KRL: 5 sterk
Norsk skriftlig: 5
Norsk muntlig: 5
Matte: 5 sterk
Engelsk skriftlig: 5 sterk
Engelsk muntlig: 6
Samfunn: 5
NaMi: 6
K/H: 5
GYM: 4
I fjor var det nesten litt kjedelig med bare femmere, utenom gym, hvor jeg hadde fire.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

hmm...
I tiende fikk jeg fem i alt bortsett fra seks i musikk og fire i gym (meget fortjent), heimkunnskap (hvis noen vil lære hvordan man griller melk, ta kontakt) og kunst og håndverk (det er klart jeg må få lov til å lage meg en gullfarget kappe til jul)... Uansett var jeg lur nok til å få flott snitt uten å gjøre noe som helst i noen fag, og med mine musikklinje-ekstrapoeng fikk jeg uansett 5,7 i snitt...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nå da tråden plukkes opp igjen ser jeg meg ikke for god til følgende kommentar:Kjetil wrote:Jeg gidder ikke, trenger ikke å styrke selvtilliten min på tragiske måter.
Nei, noen får selvtillit av å trykke andre ned i dritten.
Ajah: Hvordan kan du ha fått 5,7 i snitt med en sekser og tre firere? Du hadde da ikke ekstrafag da, hadde du? Og jeg trenger ikke lære å grille melk, men hvis noen vil lære fem måter (sikkert flere) å koke poteter feil på, send en PM eller melding om det her i tråden.
Princess: Hva har du tenkt å bruke utseendet til? Modell? Kapre en NBA-spiller og leve fett på ham?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.