Rangeringen her på siden..?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Miss_Cauthon
Trollok
Trollok

Rangeringen her på siden..?

Post by Miss_Cauthon »

Sorry.. Viste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette emnet, men altså; Hvordan foregår rangeringen her..? Hva er høyt og hva er lavt..? :| :oops:
Tidshjulet dreier, Aldere kommer og går, og etterlater inner som blir legender. Legendene svinner hen i myter, og selv mytene er for lengst glemt når den opphavelige Alderen igjen ruller frem. <3
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

det regner jeg med at står en eller annen plass. forøvrig kan det ikke være så ekstremt vanskelig å tenke seg til på egenhånd heller. vi har to grupper, de som vandrer i lyset, og Mørkefrender. disse er igjen oppdelt i kvinner og menn. rangeringa er logisk utifra de forskjellige hirarkiene vi kjenner fra bøkene.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Du befinner deg nå på laveste nivå, innefor din gruppe.

Etterhvert som skriver innlegg her på forumet, vil du etterhvert oppnå høyere rang.

Du mister mye av spenningen hvis vi forteller deg rangstigen her, så: "Write and find out". Men det må aldri bli slik at du skriver bare for å få bedre rang. Da fjerner vi rangsystemet, som sagt tidligere.

Spørsmålsforumet er dessuten forbeholdt spørsmål om WoT, så stenger denne tråden.
Locked