Toppranger

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Toppranger

Post by Lothair Mantelar »

Det kan godt være at det jeg vil ta opp i denne tråden allerede er utdebattert i andre tråder (f. eks Ranger-tråden, men siden den er på x-antall sider er jeg for lat til å lese gjennom alt :D ).

Topprangene på dette forumet er vel følgende:

Menn:

M'hael
Den gjenfødte drage (Terje)
Nae'blis (Loki)
Den fortapte

Kvinner:

Amyrlin (Ceres)
Krønikenes Bevarer (Faile (?)
Den fortapte*
Sitter

*Det finnes ikke, tror jeg, noen onde kvinnelige medlemmer som har oppnådd topprang. Kanskje jeg tar feil i dette og navnet på rangen.

Det jeg lurer på er følgende ting: 1. Vi "Gode" menn har for øyeblikket en enkelt topprang (Jeg regner ikke med Terje eller Sauegjeteren :wink: ) nemlig M'hael, og i bøkene finnes det bare 1. M'hael. Både de gode kvinnene og de onde mennene har ranger som gir mulighet for flere toppranger (fortapte og sitter) Hvilken rang vil de gode mennene få når de runder tusen? Er det kanskje en overraskelse, eller har noen hatt den allerede?

Det andre spørsmålet mitt er om toppranger kan byttes, også "spesialranger" som Terjes og Ceres'.

Det er helt naturlig at noen av de mer framtredende medlemmene vil falle fra etterhvert. Ceres skal f. eks på en slags verden-rundt tur i et halvt år, og Terje har vært veldig lite aktiv i det siste. Hva er reglene for
eventuelle varige frafall av høyt rangerte medlemmer? Er det muligheter for at f. eks incanus kan bli Drage hvis Terje uteblir (bare et eksempel, altså).
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Matt Cauthon
Trollok
Trollok

Post by Matt Cauthon »

sorry at jeg hopper over din tråd Lothair Mantelar, men jeg har ett annet spørsmål som jeg ser liten vits i å åpne et nytt emne bare på grunn av det.
det handler egentlig om det samme.

har noen en liste over hvor mange postere du må ha får de foskjellige rangene?
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Jeg vil gjerne bli godtatt i gruppen "menn". Få finger'n ut av whatever og aksepter søknaden min, takk! Har ventet siden jeg meldte meg inn.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Du er mann. Ashaman faktisk. På profilen eller hva det nå er så står det kvinne på alle. Og det er da tydelig for alle at det er mange menn her.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Han hadde meldt seg ut, men godkjente hans nye søknad i går.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

*Stolt*
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Kremt.. Jeg stilte et par spørsmål og har ikke fått noe form for svar i fra noen som helst. Kanskje admin har noe å si? Hvis dere ikke har det, så kan dere jo også si ifra om det. Da slepper jeg å lure på om dere bare ikke gidder eller bare ikke vet.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Re: Toppranger

Post by Eivind »

Har lagt merke til posten din, men visste ikke helt hva jeg skulle si...
Lothair Mantelar wrote:1. Vi "Gode" menn har for øyeblikket en enkelt topprang (Jeg regner ikke med Terje eller Sauegjeteren :wink: ) nemlig M'hael, og i bøkene finnes det bare 1. M'hael. Både de gode kvinnene og de onde mennene har ranger som gir mulighet for flere toppranger (fortapte og sitter) Hvilken rang vil de gode mennene få når de runder tusen? Er det kanskje en overraskelse, eller har noen hatt den allerede?
Terje fikk denne rangen, Dragen eller hva den kalles.
Det andre spørsmålet mitt er om toppranger kan byttes, også "spesialranger" som Terjes og Ceres'.
Hva er reglene for
eventuelle varige frafall av høyt rangerte medlemmer? Er det muligheter for at f. eks incanus kan bli Drage hvis Terje uteblir (bare et eksempel, altså).
De kan vel det, men vet ikke om vi gjør det.. Får se. Må vi ha regler for alt? :p
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Lothair Mantelar wrote:

1. Vi "Gode" menn har for øyeblikket en enkelt topprang (Jeg regner ikke med Terje eller Sauegjeteren ) nemlig M'hael, og i bøkene finnes det bare 1. M'hael. Både de gode kvinnene og de onde mennene har ranger som gir mulighet for flere toppranger (fortapte og sitter) Hvilken rang vil de gode mennene få når de runder tusen? Er det kanskje en overraskelse, eller har noen hatt den allerede?
Eivind wrote:
Terje fikk denne rangen, Dragen eller hva den kalles.
Det kan være jeg misforstår deg, Eivind, man så vidt jeg skjønner så svarer du ikke på mitt spørsmål. Ja, Terje er den med høyest rang blant de gode mennene, men det jeg lurte på var hvilken rang en eventuell "god" Asha'man ville få når han rundet tusen innlegg. Det kan tross alt finnes bare en god M'hael...
Eivind wrote:

Hva er reglene for
De kan vel det, men vet ikke om vi gjør det.. Får se. Må vi ha regler for alt?
Vi MÅ vel ikke ha regler for alt, men jeg synes det er passende at noen skulle få ta over tittelen til en falt veteran, ellers ville miljøet på forumet blitt mye mer skralt enn det det kunne vært.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Lothair Mantelar wrote:Det kan være jeg misforstår deg, Eivind, man så vidt jeg skjønner så svarer du ikke på mitt spørsmål. Ja, Terje er den med høyest rang blant de gode mennene, men det jeg lurte på var hvilken rang en eventuell "god" Asha'man ville få når han rundet tusen innlegg. Det kan tross alt finnes bare en god M'hael...
Jepp, og M’hael tittelen er låst på Ashaman. Så det vil ikke skje noe når man runder 1000 innlegg.
Vi MÅ vel ikke ha regler for alt, men jeg synes det er passende at noen skulle få ta over tittelen til en falt veteran, ellers ville miljøet på forumet blitt mye mer skralt enn det det kunne vært.
OK, vi skjønner helt klart poenget. Men at miljøet blir skralt bare fordi noen aktive ikke har en spesiell tittel er jeg uenig i. Titler skal i utganspunktet ikke ha noe å si for et forum.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ehhh... LM, kva meiner du med ein falt veteran?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Ikke ta sorgene på forskudd Lothair, hvis det viser seg at en av lederne på forumet ikke deltar aktivt nok, vil vi selvsagt gjøre noe.

Men akkurat nå er vi fornøyd med de som innehar topprangene.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Enig med hvem som har topprangene. Terje og Ceres gjør en fantastisk jobb, man kan jo heller ikke forvente at de er her hele tiden. Men jeg skjønner hva du mener, LM... Kort og godt er det masse kluss med ranger, selv om det er litt gøy også.
. . .
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Ashaman wrote:Ehhh... LM, kva meiner du med ein falt veteran?
Er ikke det nokså opplagt? Et høyt rangert medlem som ikke er aktiv lenger.

Jeg synes det er meget kjedelig at man ikke får en annen rang når man runder tusen innlegg. Det er nesten sånn at jeg melder overgang til de svarte... :)

Og jeg synes også at Ceres og Terje har gjort en god jobb, men om noen av dem skulle falle i fra så må noen andre få rangene.
Locked