Nja, I Aran'gars tilfeller er det jo litt anderledes, i og med at DO grep inn. Når det skjer på en naturlig måte, at en blir gjenfødt, er man alltid en mann da? Er vel ikke så mange eksempler på det, men Mat husker vel kun seg selv som mann?
Det er litt annleis ja, men eg vil ikkje tru det har noko å seie. Mat hugser vel svært lite av sine tidlegare liv, so han er litt urelevant. Eit anna døme: Heltane av Hornet er vel alltid same kjønn. Verkar iallfall slik.
Trur ikkje Mat hugsar å ha vore mann.
Elles vil han ikkje hugse det, sidan han berre tenkjer på ein ting heile tida.(var ikkje eg som sa sengekos )
Då ville han ha hugsa å *(les parantes over), med ein mann.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Som sagt, Mat er urelevant i denne samanhenga, då det han hugser ikkje er frå sine tidlegare liv, men frå andre menn, andre sjelar, sine liv. (Dei som har vore på besøk til Aelfinnane.)
Det er noe jeg lurer på. Når jeg hadde registrert meg så ble jeg "Villstyring". Så jeg lurte på om jeg ble automatisk plassert på den "gode" siden? Jeg syntes det var litt rart. er det dårligere å være mørkefrende enn å "vandre i lyset"? Kan man velge hvilen side man vil være på?