Savnet
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det var en søt historie. Jeg prøver å holde håpet oppe men det er ikke lett når jeg tenker at det var min feil fordi jeg gikk vekk fra burene når jeg skulle passe på, og at den ene fuglen var overtatt for ikke så lenge siden og nå sitter Herrmann (den tredje undulaten) sammen med kun nymfeparakitter. Han sitter der helt alene i et tomt bur om snakker med seg selv nå!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Unless they had a towel each...Akira wrote:Tror ikke de kunne ha overlevd så lenge på egenhånd.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Selvfølgelig, men jeg tror håndkler er litt for store til at de klarer å bære dem...Lothair Mantelar wrote:Unless they had a towel each...Akira wrote:Tror ikke de kunne ha overlevd så lenge på egenhånd.
Det kan jo hende at de er smarte og har funnet en gammel dame som legger ut mat til dem eller noe sånt...
Ikke gi opp håpet
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Har du lest douglas adams? virker ikke slik...Lieungh wrote:Selvfølgelig, men jeg tror håndkler er litt for store til at de klarer å bære dem...Lothair Mantelar wrote:Unless they had a towel each...Akira wrote:Tror ikke de kunne ha overlevd så lenge på egenhånd.
Det kan jo hende at de er smarte og har funnet en gammel dame som legger ut mat til dem eller noe sånt...![]()
Ikke gi opp håpet
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov