Hvilken Ajah ville du tilhørt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Blå
Brun
Grå
Gul
Kvit
Grønn
Svart
Rød
Litt skuffa over at de to siste ikke bytta plass, i og med at jeg ikke er spesielt glad i Svart Ajah, men pytt. Ganske flott resultat, synes jeg, i og med at jævla poser-Grønn kom langt ned på lista.
Brun
Grå
Gul
Kvit
Grønn
Svart
Rød
Litt skuffa over at de to siste ikke bytta plass, i og med at jeg ikke er spesielt glad i Svart Ajah, men pytt. Ganske flott resultat, synes jeg, i og med at jævla poser-Grønn kom langt ned på lista.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hey, tror den lista der er mer eller mindre identisk min... Betyr det at vi har ting til felles?Terje wrote:Blå
Brun
Grå
Gul
Kvit
Grønn
Svart
Rød
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Brun
Hvit
Blå
Grønn
Gul
Grå
Rød
Svart
Så det betyr vel at jeg først og fremst vil lære ting, så finne ut hvorfor ting er som de er, så rydde opp i det, deretter bekjempe det, så megle med meg selv for å få ro, så lege meg selv siden jeg ble skadet under opprøret, så stilne meg selv før jeg har "tatt" på Kraften, så må jeg dø.

Hvit
Blå
Grønn
Gul
Grå
Rød
Svart
Så det betyr vel at jeg først og fremst vil lære ting, så finne ut hvorfor ting er som de er, så rydde opp i det, deretter bekjempe det, så megle med meg selv for å få ro, så lege meg selv siden jeg ble skadet under opprøret, så stilne meg selv før jeg har "tatt" på Kraften, så må jeg dø.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg fikk dette:
Brun
hvit
svart
rød
gul
grønn
grå
blå
Jeg er nokså fornøyd med denne lista. Veldig fornøyd med at blå og grå kom langt ned, men jeg er nokså sikker på at ikke hadde valgt brun på "ordentlig"
Brun
hvit
svart
rød
gul
grønn
grå
blå
Jeg er nokså fornøyd med denne lista. Veldig fornøyd med at blå og grå kom langt ned, men jeg er nokså sikker på at ikke hadde valgt brun på "ordentlig"
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jøss hvordan jeg får gjennomgå nå...Terje wrote:Fornøyd med å få Svart og Rød høyt oppe, og Blå langt nede? Du er virkelig en Hvitekappe, er du ikke?
Det at jeg får rød og svart høyt oppe er jeg fornøyd med fordi alle Aes Sedaier innerst inne er svarte (opplagt
Jeg er bare Asha'man i navnet, ingenting mer. Alle her vet at jeg kun infiltrerer de ondes rekker i håp om at jeg kan framskynde nedfallet en slik rotten organisasjon uungåelig vil få! Men jeg er ikke på den onde siden, det skal jeg ha meg frabedt, Akira. Og jeg hater bare menn som kan lede saidin.Akira wrote: Ikke bare er han Asha'man og hvitekappe, men han er på den onde siden pluss at han hater menn, noe som han selv er. Det er litt kinkig hele greia.
Grunnen til at dere tror jeg er en Asha'man er p.g.a mine overlegne evner til å bruke Mockra
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Har jeg i det hele tatt noe valg, Akira?Akira wrote:Men infiltrasjon vil av mange hvitekapper sees på som blasfemisk det også. Hehe.
[quote"Terje"]
En skitten Claw! [/quote]Mantelar wrote:Grunnen til at dere tror jeg er en Asha'man er p.g.a mine overlegne evner til å bruke Mockra
Talon, takk!