Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tja..
Radiohead er kult det, men jeg er ikke helt inne på alle disse albumene deres. Skjønner likevel hva du mener. Hvis du liker Pink Floyd, anbefaler jeg det engelske spacerock-bandet Porcupine Tree. Meget flott, og hvis du liker enda særere musikk, anbefaler jeg Ozric Tentacles, et smått undervurdert, men ekstremt produktivt (25 album på 20 år) engelsk trance/prog/etno/psykedelisk band.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Er smaken to klumper fett med kjønnshår stikende opp i midten, dopapirrester råtnende sammen med utsmurt avføring og en god del cellulitter, som disser opp og ned som haka til Jay Leno når han har fortalt en spesielt god vits?Arandal wrote:Smaken er som baken...
Nei, det synes ikke jeg!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Always a pleasure to be of assitance, madam.Moiraine Sedai wrote:Æsj, du gir meg mareritt! EEEUUUWW!!!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Tja, ville vel ansett det som sær smak, but hey har da hørt om særere ting...uten at jeg utdyper det noe videre...Lothair Mantelar wrote:Er smaken to klumper fett med kjønnshår stikende opp i midten, dopapirrester råtnende sammen med utsmurt avføring og en god del cellulitter, som disser opp og ned som haka til Jay Leno når han har fortalt en spesielt god vits?Arandal wrote:Smaken er som baken...
Nei, det synes ikke jeg!
-----------///M-----------
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Re: Tja..
Nja, jeg synes de er ganske like; spesielt har de det til felles at de er veldig eklektiske i musikkstil, og at lydbildet hos begge ofte er ganske så overveldende.Nå... Så likt er det da virkelig ikke, terje, synes du?
Men for all del, Radioheads er fin musikk det også.
Og Radiohead er ikke "fin musikk", der er "best musikk".
Unnskyld? Forsto ikke helt hva du mente her...Ajah! wrote:Radiohead er kult det, men jeg er ikke helt inne på alle disse albumene deres.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Hmm..
mener at jeg ikke har peiling på hva de forskjellige albumene heter, og hvilke låter som er på hvilket album...Unnskyld? Forsto ikke helt hva du mente her...Ajah! skrev:
Radiohead er kult det, men jeg er ikke helt inne på alle disse albumene deres.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Aha. 
Jeg klarer stort sett å plassere alle sanger på rett album, men sjelden å plassere rett navn på rett sang. Det er liksom så jævla vanskelig når Thom Yorke antakeligvis har så dårlig diksjon at han ville strøket i engelsk muntlig på en norsk videregående.
Jeg klarer stort sett å plassere alle sanger på rett album, men sjelden å plassere rett navn på rett sang. Det er liksom så jævla vanskelig når Thom Yorke antakeligvis har så dårlig diksjon at han ville strøket i engelsk muntlig på en norsk videregående.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.