Hva er dere for noe?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hva er dere i Tidshjulet?

Hvitekapper?
3
5%
Aes Sedaier
17
27%
Mørkefrender
3
5%
Matts elsker<3
5
8%
Trollok/Myrdraal
3
5%
Ogur eller an annet snilt vesen
8
13%
Bondepike/gutt fra Saldea
3
5%
Aiel
11
18%
Har ALDRI tenkt over det før
9
15%

Total votes: 62

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ti tyske mark til den som tipper hva jeg valgte! :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Namor
Trollok
Trollok

Post by Namor »

Ikke Hvitekappe tror jeg... HÅPER JEG... alle bør styre unna fundamentalister!!

Hmm.. tror ikke Aes Sedai fordi jeg synes å huske at måleren sto på over 32% for litt siden :wink:

Tror ikke Trøndelag er et sted som produserer Trolloker/myrdraal eller mørkefrender så tror ikke du valgte det... Hadde du vært fra Pestlandet så hadde jeg satset på de 2 :P

Du er ikke Matts Elsker.. fordi han har allerede 2 elskere å kose seg med og flere vil bare skape intriger:P

Trøndelag er jo et ødeland, men tror ikke folk fra Trøndelag regner det som et ødeland.. så du er ikke Aielemann.. hehe

Står igjen med 3 alternativer... hvor jeg mener 2 er mer sansynlige en andre... enten Ikke tenkt på det før eller Ogur eller div. Snilt vesen

Men 10 tyske mark vil jeg ha:P
Så da gambler jeg på at du er En Ogur m.m:P :lol:
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Ho Ho Ho!

(les profilen, din dumriand)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Namor
Trollok
Trollok

Post by Namor »

He He.... dummet meg litt ut der altså....
Neida... gøyere å gjette ut i fra minst mulig info...

.... En Hvitkappe.... FUNDAMENTALIST!!!

(tror jeg bør passe meg... har forøvrig som mål å bli fortapt... Makt, Matk, MAKT OG MERE MAKT!!!)
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Lothair Mantelar wrote:Ti tyske mark til den som tipper hva jeg valgte! :)
Aiel?
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Hvis jeg hadde lyst på ti tyske mark hadde jeg selvfølgelig svart Hvitekappe.. Men hva i all verden skal man med tyske mark nå om dagen? Altså tipper jeg ingenting!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Namor wrote:He He.... dummet meg litt ut der altså....
Neida... gøyere å gjette ut i fra minst mulig info...

.... En Hvitkappe.... FUNDAMENTALIST!!!

(tror jeg bør passe meg... har forøvrig som mål å bli fortapt... Makt, Matk, MAKT OG MERE MAKT!!!)
Helt rett. Ikke at jeg hadde så mye valg.

Men om du vil bli Fortapt så må du skifte side, Namor, og du må ha over 1000 poster...
Moghedien wrote:Hvis jeg hadde lyst på ti tyske mark hadde jeg selvfølgelig svart Hvitekappe.. Men hva i all verden skal man med tyske mark nå om dagen? Altså tipper jeg ingenting!
Edderkoppen har et godt poeng. De kommer helt sikkert ikke til å være like livlige når de kommer fram :lol:
Namor
Trollok
Trollok

Post by Namor »

Vet... men det var egentlig ikke meningen å avsløre min sanne identitet så tidlig... med tanke på alle hvitekappene her om kring.. :evil:

Dessuten... vil være fortapt, men blir det nok ikke.. gidder ikke å skrive innlegg bare får å få flere poster og høyere rang :twisted:
Selv om jeg gjode det nå :lol:
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Det er heller ikke tillatt, så fint at du ikke gjør det.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Namor wrote:Vet... men det var egentlig ikke meningen å avsløre min sanne identitet så tidlig... med tanke på alle hvitekappene her om kring.. :evil:
Det er vel bare Lothair Mantelar og Loki som åpent har innrømmet at de er hvitekapper tror jeg. Så at det er så mange av dem tror jeg ikke på.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Lothair Mantelar wrote:
Moghedien wrote:Hvis jeg hadde lyst på ti tyske mark hadde jeg selvfølgelig svart Hvitekappe.. Men hva i all verden skal man med tyske mark nå om dagen? Altså tipper jeg ingenting!
Edderkoppen har et godt poeng. De kommer helt sikkert ikke til å være like livlige når de kommer fram :lol:
Haha!! :D Jeg gikk glipp av mitt eget poeng! Jeg tenkte egentlig bare på at de fleste bruker Euro i Tyskland nå for tiden..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Coorlino
Trollok
Trollok

Hehe

Post by Coorlino »

Nynaeve Sedai wrote:
Lothair Mantelar wrote:Ti tyske mark til den som tipper hva jeg valgte! :)
Aiel?
Hehehe, gratulerer med dagen :P

Neida.

Les litt flere av innleggene du :P ;)
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Alle som har vært medlem her over litt tid, og som følger litt med, har fått med seg at Lothie er svoren Hvitekappe.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Sauegjeteren wrote:
Namor wrote:Vet... men det var egentlig ikke meningen å avsløre min sanne identitet så tidlig... med tanke på alle hvitekappene her om kring.. :evil:
Det er vel bare Lothair Mantelar og Loki som åpent har innrømmet at de er hvitekapper tror jeg. Så at det er så mange av dem tror jeg ikke på.
Lysets barn ønsker alle fortapte sjeler velkommen. Ingen vil bli sendt bort (selv om jeg innrømmer at de fleste av dere ville fått en god dose sannhetsøking, for så å overvære utallige inspeksjoner av vår forgylte galge. Hvem er bøddel? Jo, Akira, selvsagt!)

(og Sauegjeteren: Hysj!!! Loki hadde akkurat overbevist Shai'tan om at alt han trengte å gjøre for å ta over verden var å klipe ei søt emondsmarkjente i stumpen, for så å stjele noen paier fra Mor Cauthon. You've blown his cover, you sheepbrained son of darkness!)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Han har åpent sagt det ett sted, men jeg husker ikke hvor. Tror det var i samtale med $multring eller noe slikt.

Men uansett så skal jeg love å ikke si til han derre skumle fyren at han er hvitekappe. Jeg skal altså ikke under noen omstendigheter påpeke at Loki er hvitekappe. Selv om han er det.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply