nytt underforum?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Kan ikke de som kunne tenke seg å være moderator skrive det her? Så kan admin avgjøre. (jeg stemmer også på Loki, men det er klart jeg ikke har noe imot andre :wink: )
. . .
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Uhm, kva er det som foregår her? :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Stakkars deg, her driver vi å konspirerer som de verste Aes Sedaiene for å få deg som moderator uten at du har fått noe som helst forvarsel. Vi burde skamme oss!

:lol:
. . .
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hehehe, det går greit. Men eg har no lese gjennom tråden og tut og køyr og har likevel ikkje heilt full oversikt over kva som er det rådande forslaget akkurat no... så om nokon kunne gi meg ei snedig lita oppsummering?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Terje kom vel frem til dette;
Det opprettes ganske enkelt en tråd i "Andre bøker" for hver "anmeldelse", e.l., samt en tråd utelukkende med lenker til disse "anmeldelsestrådene". Denne siste tråden prioriteres.

Enkelt som pokker, og fleksibelt, i tilfelle systemet ikke funker og Admins vil kvitte seg med det.
Og Stefan var vel enig.

Edit. Samt helt sikkert å slette spam som skulle forekomme for å holde det ryddig. (kan ikke forestille meg at noen må lese igjennom alt for å få ryddighet :P )
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Så, in short, det de spør meg om er om eg vil vere moderator på "Andre bøker"? Det kan eg alltids. På ein betingelse - eg slepp å moderere postar som er eldre enn frå den datoen eg byrjar som moderator om eg ikkje VIL det. For ikkje søtten om eg les gjennom heile underforumet. :lol:
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Må si meg enig i at Loki er et bra valg til å moderere. Selv om jeg må innrømme at jeg har lyst til selv å bli moderator. Menmen, det får nå være så.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg synes moderatorer er unødvendig. Leve revulusjonen!
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Kjetil wrote:Jeg synes moderatorer er unødvendig. Leve revulusjonen!
Anarkist.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Loki er helt klart det beste valget. Det er vel ingen her som kan måle seg med ham, hva blant annet kunnskap om fantasy angår.

Ellers må du bare si fra hvis du trenger hjelp med annen moderering, Stefan. Det kan jo bli litt mye for bare en person, når du er vant til å være tre...

(I alle fall håper jeg det blir for mye, i og med at dette betyr at det er aktivitet på forumet. :P)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote:Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Måtan du stavar "revolusjon" på, kanskje?

And so the reign of fascism and terror begins...
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote:
Kjetil wrote:Nei, igrunnen ikke, synes bare mine innlegg blir moderert/slettet litt for ofte. Lurer på hva det kan komme av.
Måtan du stavar "revolusjon" på, kanskje?

And so the reign of fascism and terror begins...
Da tror jeg de hadde startet med noen som skriver noe mer feil enn det jeg gjør.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Kjempebra, Loki!

Jeg kunne godt tenkt meg at du hadde tatt deg tid til å standardisere inneholdet i den nye anmeldelse-tråden, så slepper vi krangling om hva som skal være med eller ikke.

Du kunne f. eks skrevet den første anmeldelsen som eksempel til etterfølgelse.?

Og det er sikkert lurt at alle lenkene til en forfatter blir samlet på 1 post, osv...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Slik jeg forsto Terjes forslag, så trenger det vel ikke være en anmeldelse, for at det skal opprettes en tråd om en bok/serie?
Post Reply